Hoi,
Ik heb een vraag ik zit erover te denken om een nieuwe videokaart te kopen. Het gaat om een radeon 6900XT echter ik wil evt. Volgend jaar pas een ander systeem kopen kan deze videokaart in mijn huidig systeem, dat ik hem later overzet of gaat dat helemaal niet passen qua voeding of kan mijn cpu het niet aan.
Onderstaand mijn huidig systeem ik wist alleen niet hoe ik dat moest toevoegen dus ik hoop dat het leesbaar is 😁
Ik hoor graag jullie meningen,
MVG
Martijn
Ik heb een vraag ik zit erover te denken om een nieuwe videokaart te kopen. Het gaat om een radeon 6900XT echter ik wil evt. Volgend jaar pas een ander systeem kopen kan deze videokaart in mijn huidig systeem, dat ik hem later overzet of gaat dat helemaal niet passen qua voeding of kan mijn cpu het niet aan.
Onderstaand mijn huidig systeem ik wist alleen niet hoe ik dat moest toevoegen dus ik hoop dat het leesbaar is 😁
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-6600K Boxed | € 175,12 | € 175,12 |
1 | Moederborden | ASUS Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Palit GeForce GTX 1070 JetStream 8GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Corsair Obsidian 450D | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | Iiyama Prolite B2783QSU-B1 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 32/64bit, USB | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer i32 | € 0,- | € 0,- |
1 | Toetsenborden | CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty) | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 0,- | € 0,- |
Ik hoor graag jullie meningen,
MVG
Martijn