Wie weet wat dit voor probleem is (nintendo switch)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Judje37
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-03-2023
Hallo,
Kan ineens niet meer de joy con gebruiken met spellen ik kan er wel draadloos mee navigeren, van zowel links als rechts branden de lampjes niet meer. Het systeem ziet de joycon’s wel en geeft daaraan batterij is vol. Al geprobeerd te syncen ook dit mag niet baten. Kan bv supermario wel spelen met de joycn maar dan met alle twee dus de linkse om te sturen en de rechtse om te springen. Heel irritant dit en heb alles al geprobeerd. Wie weet de oplossing? Alvast bedankt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2O7e7sxLeJsf02nv-7jyClnd20I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/waXFa9XiRiIxzYiY0jIcdXY4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KmCu3BBbQv_hq3ntFaZcDAn4u0w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q7JzgoyyxPz1byoCsg7Rdt8y.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:14
Dat is een probleem met de kabel of printje waar de ledjes en de SR/SL-knoppen aan zitten. Aanmelden voor garantie.

• Judje37
Is dat niet heel erg toevallig dat zowel links als rechts dat heeft? Vind zo vreemd maar ik kan er wel gewoon mee navigeren

• theblindman
  • Laatst online: 22:38
Heb je de Switch al eens opnieuw opgestart, door de powerknop ingedrukt te houden en dan voor Opnieuw opstarten te kiezen?

• hcQd
Judje37 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:19:
Is dat niet heel erg toevallig dat zowel links als rechts dat heeft? Vind zo vreemd maar ik kan er wel gewoon mee navigeren
Eigenlijk wel, maar niet werkende ledjes icm niet werken als losse controller is een typisch symptoom hiervan. Je zou nog even kunnen testen in de settings of SR/SL daadwerkelijk niet reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judje37
theblindman schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:25:
Heb je de Switch al eens opnieuw opgestart, door de powerknop ingedrukt te houden en dan voor Opnieuw opstarten te kiezen?
Ja al geprobeerd, en ook fabrieksinstellingen geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judje37
hcQd schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:32:
[...]

Eigenlijk wel, maar niet werkende ledjes icm niet werken als losse controller is een typisch symptoom hiervan. Je zou nog even kunnen testen in de settings of SR/SL daadwerkelijk niet reageren.
Waar kan ik dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 14:49

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Systeem helemaal up-to-date?
Joycon's ook helemaal up-to-date?

Mocht je denken dat dat wel het geval is, start de update service alsnog eens en wie weet....

Mocht dit niet baten : garantie :)

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Settings, Controllers and Semsors, Test Input Devices, Test Controller Buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judje37
KatirZan schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:46:
Systeem helemaal up-to-date?
Joycon's ook helemaal up-to-date?

Mocht je denken dat dat wel het geval is, start de update service alsnog eens en wie weet....

Mocht dit niet baten : garantie :)
Alles up to date😉 garantie heb ik denk ik niet meer, dan eventueel nieuwe controllers kopen denk ik😞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judje37
hcQd schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 18:39:
[...]

Settings, Controllers and Semsors, Test Input Devices, Test Controller Buttons.
Heb het geprobeerd alles werkt behalve die knoppen niet😤

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judje37
Ik heb sr sl replacement vesteld, ga ze even proberen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:15
Judje37 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:22:
Hallo,
Kan ineens niet meer de joy con gebruiken met spellen ik kan er wel draadloos mee navigeren, van zowel links als rechts branden de lampjes niet meer. Het systeem ziet de joycon’s wel en geeft daaraan batterij is vol. Al geprobeerd te syncen ook dit mag niet baten. Kan bv supermario wel spelen met de joycn maar dan met alle twee dus de linkse om te sturen en de rechtse om te springen. Heel irritant dit en heb alles al geprobeerd. Wie weet de oplossing? Alvast bedankt.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb je een andere Switch of ken je iemand met een Switch waar je ze kan proberen?

Ik had ook ooit zoiets en had toen 1 of ander knopje indrukt maar geen idee meer wat het precies was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarieDeBie
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 03-01-2024
He, heb je het al opgelost?
Ik heb nu nl hetzelfde, kon eerst wel met 2p karten maar sinds gisteren niet meer. Krijg hetzelfde scherm dat ie wel de joycon ziet maar de "+" joycon niet als 2e speler wilt instellen.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 13:32
Blijft een zwakke plek van de joycons I guess. Helaas al meerdere keren moeten vervangen. Het heeft hem bij mij elke keer in het gedeelte gezeten waar de (flex) verbindingskabel "buigt"

Als je de joycon openmaakt en de verbindingskabel iets beweegt zullen de lampjes weer oplichten maar als je hem weer dichtmaakt niet meer.

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

Pagina: 1