Beste Tweakers,
Wij hebben zonnepanelen laten leggen echter ben ik niet tevreden met de kleur.
De installateur kan zich echter niet vinden in mijn verhaal en komt met argumenten zoals:
En er is nog geen dag geweest dat het probleem niet aanwezig is (ik kijk echter ook niet elke dag naar het dak en het weer is niet heel afwisselend geweest).
Dat ze uit dezelfde doos komen, heb ik niks aan, dan moeten ze bij de leverancier gaan klagen waarom ze afwijkende kleuren in dezelfde doos doen?
Bij de originele aanvraag heb ik de volgende opmerking geplaatst:
"Qua panelen heb ik het liefste zwarte panelen met een lange garantieperiode; verder maakt het mij niet zo veel uit. Zo lang de prijs/kwaliteit verhouding maar juist is."
Het volgende komt uit de laatst aangeboden offerte welke akkoord was (daarnaast, in de algemene voorwaarden komt het hele woord "kleur" niet voor):
:fill(white):strip_exif()/f/image/Bv1DITwyZxRR6Zb9Lsf7Mgvj.png?f=user_large)
Mijn inziens komt het geleverde systeem niet overeen met wat aangevraagd is of wat ik kon verwachten op basis van de installateur z'n offerte.:strip_exif()/f/image/cwn16Ox8l7prW4L8WkXnrsuA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/auemBeZ9sNgsZTkd7xWkEt4f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NtI4krK1FuFi1bzXDEVAxe3v.jpg?f=fotoalbum_large)
Gezien de vraag voor zwarte panelen en de offerte met "Een mooi zwart geheel", lijkt mij dit niet te voldoen?
Heeft er iemand ervaring met kleurverschil in de panelen; is dit iets wat bijtrekt na een paar goede regenbuien?
Wij hebben zonnepanelen laten leggen echter ben ik niet tevreden met de kleur.
De installateur kan zich echter niet vinden in mijn verhaal en komt met argumenten zoals:
- Op de dag zelf heb je er niets van gezegd.
- Dit kan bij specifieke hoeken / lichtomstandigheden / weersomstandigheden zo zijn.
- Ze komen uit dezelfde doos.
En er is nog geen dag geweest dat het probleem niet aanwezig is (ik kijk echter ook niet elke dag naar het dak en het weer is niet heel afwisselend geweest).
Dat ze uit dezelfde doos komen, heb ik niks aan, dan moeten ze bij de leverancier gaan klagen waarom ze afwijkende kleuren in dezelfde doos doen?
Bij de originele aanvraag heb ik de volgende opmerking geplaatst:
"Qua panelen heb ik het liefste zwarte panelen met een lange garantieperiode; verder maakt het mij niet zo veel uit. Zo lang de prijs/kwaliteit verhouding maar juist is."
Het volgende komt uit de laatst aangeboden offerte welke akkoord was (daarnaast, in de algemene voorwaarden komt het hele woord "kleur" niet voor):
:fill(white):strip_exif()/f/image/Bv1DITwyZxRR6Zb9Lsf7Mgvj.png?f=user_large)
Mijn inziens komt het geleverde systeem niet overeen met wat aangevraagd is of wat ik kon verwachten op basis van de installateur z'n offerte.
Stel ik mij aan of is dit niet conform?
:strip_exif()/f/image/cwn16Ox8l7prW4L8WkXnrsuA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/auemBeZ9sNgsZTkd7xWkEt4f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NtI4krK1FuFi1bzXDEVAxe3v.jpg?f=fotoalbum_large)
Gezien de vraag voor zwarte panelen en de offerte met "Een mooi zwart geheel", lijkt mij dit niet te voldoen?
Heeft er iemand ervaring met kleurverschil in de panelen; is dit iets wat bijtrekt na een paar goede regenbuien?