Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na 10 jaar gamen op mijn huidige pc is het tijd voor een nieuwe. Ik wil deze gaan gebruiken voor gamen en algemeen gebruik. De games die ik vooral speel zijn simulatie/strategie spellen zoals: City's skyline, Dyson sphere program, Transport fever, Kerbal space program en soms een rondje schieten in battlefield
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro, ik heb al een 1tb ssd van 50 euro en een behuizing van 100 euro aangeschaft.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
behuizing: uitvoering: NZXT H7 Flow Zwart
SSD: uitvoering: WD Blue SN570 1TB
verder heb ik nog 4 oude 2.5 inch ssd's die mee kunnen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er vooral de simulatie games goed mee kunnen spelen, voor mijn gevoel zijn deze een wat grotere belasting voor de processor. snelheid is voor mij belangrijker dan de looks.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Past alles bij/in elkaar? is dit de beste combinatie van componenten?
Na 10 jaar gamen op mijn huidige pc is het tijd voor een nieuwe. Ik wil deze gaan gebruiken voor gamen en algemeen gebruik. De games die ik vooral speel zijn simulatie/strategie spellen zoals: City's skyline, Dyson sphere program, Transport fever, Kerbal space program en soms een rondje schieten in battlefield
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro, ik heb al een 1tb ssd van 50 euro en een behuizing van 100 euro aangeschaft.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
behuizing: uitvoering: NZXT H7 Flow Zwart
SSD: uitvoering: WD Blue SN570 1TB
verder heb ik nog 4 oude 2.5 inch ssd's die mee kunnen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 138,99 | € 138,99 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming 16G OC | € 649,- | € 649,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 73,49 | € 73,49 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 99,90 | € 99,90 |
| Totaal | € 1.363,30 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er vooral de simulatie games goed mee kunnen spelen, voor mijn gevoel zijn deze een wat grotere belasting voor de processor. snelheid is voor mij belangrijker dan de looks.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Past alles bij/in elkaar? is dit de beste combinatie van componenten?
/f/image/VZm4Ki07u3IOhuqa4QJa9xMZ.png?f=fotoalbum_large)