Mijn vraag
Na het installeren van een nieuwe trackpad in mijn T470 thinkpad werkt die niet onder win10 maar wel volledig onder ubuntu budgie 22.04
De knoppen boven de trackpad werken ook niet in Win10 en wel in ubuntu.(of de roze knop in het toetsenbord in linux werkt weet ik niet uit mijn hoofd)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Win 10, laatste updates van windows en ook die van de trackpoint drivers, op basis van de diagnose via de lenovo website, ook de bios update gedaan.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Zoeken op de tweakers forum (thinkpad trackpad) geeft 1 a 2 vergelijkbare problemen zonder voor mij nieuwe oplossingen.
Ook elders vergelijkbare problemen gevonden, zonder nieuwe oplossingen
NERGENS heb ik de probleemstelling gevonden dat de trackpad alleen in linux werkt maar niet in windows.
Ik heb de hardware opengeschroefd en alle verbindingen opnieuw gedaan.
De trackpad staat gewoon aan in windows en de bios.
Iemand een vergelijkbare ervaring?
Na het installeren van een nieuwe trackpad in mijn T470 thinkpad werkt die niet onder win10 maar wel volledig onder ubuntu budgie 22.04
De knoppen boven de trackpad werken ook niet in Win10 en wel in ubuntu.(of de roze knop in het toetsenbord in linux werkt weet ik niet uit mijn hoofd)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Win 10, laatste updates van windows en ook die van de trackpoint drivers, op basis van de diagnose via de lenovo website, ook de bios update gedaan.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Zoeken op de tweakers forum (thinkpad trackpad) geeft 1 a 2 vergelijkbare problemen zonder voor mij nieuwe oplossingen.
Ook elders vergelijkbare problemen gevonden, zonder nieuwe oplossingen
NERGENS heb ik de probleemstelling gevonden dat de trackpad alleen in linux werkt maar niet in windows.
Ik heb de hardware opengeschroefd en alle verbindingen opnieuw gedaan.
De trackpad staat gewoon aan in windows en de bios.
Iemand een vergelijkbare ervaring?