Rally Championship 2000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Ik heb het spel gisteren besteld en sinds vandaag in huis, gekocht bij cd-express.nl. Maar de cd is heel slecht leesbaar en er zijn geen setup.exe of install.exe of andere bruikbare exe files te vinden. Alleen het bestand ral.exe, wat normaal gezien een file is waarmee je het spel direct opstart. Maar wanneer ik die file uitvoer, krijg ik de error: Stop de RC-cdrom in je cdrom drive als je het spel opstart.

Volgens mij ben ik hard genaaid door die winkel, of niet?
Ik heb ze er al over gemaild, maar ze antwoorden daar niet snel blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Lijkt wel of je een oud DOS spel gekregen hebt ipv RC2000 van Magnetic Fields.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
Tja ik kan niks met wat ik hier heb. Echt vreemd, want de cd ziet er absoluut niet uit als een kopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 31 augustus 2001 17:26 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
Volgens mij ben ik hard genaaid door die winkel, of niet?
Ik heb ze er al over gemaild, maar ze antwoorden daar niet snel blijkbaar.
Hmm weird, is de eerste keer dat ik hoor dat ze slecht zijn :). Ik heb zelf vrij goede ervaringen met cd-express.nl ook toen ik een keer een bestelling voortijdig wilde wijzigen. Gemaild en ik had binnen 1,5 uur persoonlijk antwoord (EN de bestelling was aangepast :)).

Hoe was de cd verpakt? Hun cd's zitten altijd geseald (?) in een kartonnen doos. Verpakking was ook gewoon 'normaal'?

Weird, toch maar ff op antwoord wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:26
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm erg vreemd ik heb zkers het orgineel en bij mij doet ie niet zo vaag dus ik ben bang dat je........ nou ja je snapt em wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb dat ook. toen ik hem kocht was er niks aan de hand maar toen ik hem opnieuw wilde installeren (ivm format c) deed hij het ook niet meer. erg vaag. nu boeit het mij niet meer want er zijn nu weer betere rallygames maar toch is het erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:33
Toen ik 2 jaartjes geleden RC2000 kocht had ik ongeveer hetzelfde, de cd werd heel slecht gelezen en werkte de halve tijd niet. Deze zat in een oranjese doos.
Ik ben toen terug gegaan naar de free record shop, en ik kreeg toen een nieuwe van hun, maar die zat in een blauwe doos. Die deed het wel gewoon goed.

Ik zou dus ff kijken of je cd'tje in een andere computer wel goed werkt, zo niet zou ik maar ff kijken of je geen ander cd'tje kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
de cd was geseald en zat in een enkel hoesje verpakt met een ptt kartonnetje eromheen. Ik heb nu via de readme, (na lang proberen) gelezen dat de inhoud van de cdrom correct is qua fileinhoud. Je moet ral.exe gebruiken voor de installatie, maar de cd is zo ontzettend slecht leesbaar dat niks meer lukt. Wat nog lulliger is is dat mijn cdrom drive de cd omhoogspuwde en naar achteren spuwde toen hij dicht zat, ja dit klinkt heel vreemd, weet ik :) Logisch gevolg was dat ik m'n drive opende en er geen cd uit zag komen. Die heb ik er na peuren in m'n drive uitgekregen en nu zitten er dankzij de drive aan de zijkanten aardig wat krassen op. Pure pech :(
toch maar wachten op een reactie dan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
Op vrijdag 31 augustus 2001 18:29 schreef -=Indigo=- het volgende:
Toen ik 2 jaartjes geleden RC2000 kocht had ik ongeveer hetzelfde, de cd werd heel slecht gelezen en werkte de halve tijd niet. Deze zat in een oranjese doos.
Ik ben toen terug gegaan naar de free record shop, en ik kreeg toen een nieuwe van hun, maar die zat in een blauwe doos. Die deed het wel gewoon goed.
Ik heb geen doos gehad. Die van mij zat in een oranje cd hoesje, maar het probleem komt vaker voor merk ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

ral.exe heb ik hier ook
dan gaat ie naar installatie menu

als ik full install doe hangt ie bij mij bij 98%
ik deed nu medium en dat ging wel goed
heb hem btw in de brander gepleurd......gaf in cd-rom probs

ik heb btw een "backup cd" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
1 tip: er is een site waar je een no-cd patch kunt downloaden ALLEEN als je het origineel thuishebt....wat in jou geval zo is, ik kan alleen de site niet noemen maar veel kans dat je die zelf weet en er staat sowieso een patch op voor rally want die heb ik daar zelf ook gehaald( las cd ook slecht bij mij)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:56 schreef ViperGTS het volgende:
1 tip: er is een site waar je een no-cd patch kunt downloaden ALLEEN als je het origineel thuishebt....wat in jou geval zo is, ik kan alleen de site niet noemen maar veel kans dat je die zelf weet en er staat sowieso een patch op voor rally want die heb ik daar zelf ook gehaald( las cd ook slecht bij mij)
yep

ik had nl. ook slechte cd en heb ook ff no-cd patch gedownload!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
het probleem is dat mijn cd er zo slecht aan toe is dat hij niet eens gelezen kan worden, laat staat geinstalleerd worden :( Ik moet toch echt wachten op een reactie van die jongens van de cd-express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op vrijdag 31 augustus 2001 23:43 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
het probleem is dat mijn cd er zo slecht aan toe is dat hij niet eens gelezen kan worden, laat staat geinstalleerd worden :( Ik moet toch echt wachten op een reactie van die jongens van de cd-express.
o is nog niet eens geinstalleerd......tja dan zul je idd een nieuwe moeten krijgen........want is best een gaaf spel, heel realistische besturing

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
tja ik ken het spel al langer dan vandaag, want ik heb een tijdje de illegal version gespeeld die ik nu niet meer heb. Maar ik heb het maar gekocht uit respect voor de makers, want het is gewoon echt een goed spel ja.
Pagina: 1