Probleem: Facebook denkt dat ik in Rusland woon. Daardoor kan ik geen advertenties op Facebook plaatsen. Hoe kan ik dit oplossen?
Probleem doet zich op alle devices voor.
Ik gebruik vpn van een Noorse aanbieder, via Nederland. Aan of uitzetten maakt niet uit.
Ik heb (met heel veel pijn in m’n hart) legitimatie geüpload om account te verifiëren.
Bij ‘about’ mijn woonplaats ingevuld.
Privacy-modus browsers of overal uitloggen: maakt niet uit.
Via m’n telefoon locatie aan zetten. Ook geen resultaat. (Op m’n pc krijg ik dat niet voor elkaar vanwege restricties iets. )
Facebook heb ik kunnen bereiken (al een prestatie op zich), zij geven aan dat hun systemen Rusland bij mij detecteren. En dat ze dat niet kunnen veranderen: ergens van mijn kant doet het probleem zich voor.
Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
Probleem doet zich op alle devices voor.
Ik gebruik vpn van een Noorse aanbieder, via Nederland. Aan of uitzetten maakt niet uit.
Ik heb (met heel veel pijn in m’n hart) legitimatie geüpload om account te verifiëren.
Bij ‘about’ mijn woonplaats ingevuld.
Privacy-modus browsers of overal uitloggen: maakt niet uit.
Via m’n telefoon locatie aan zetten. Ook geen resultaat. (Op m’n pc krijg ik dat niet voor elkaar vanwege restricties iets. )
Facebook heb ik kunnen bereiken (al een prestatie op zich), zij geven aan dat hun systemen Rusland bij mij detecteren. En dat ze dat niet kunnen veranderen: ergens van mijn kant doet het probleem zich voor.
Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?