Facebook denkt dat ik in Rusland woon.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Probleem: Facebook denkt dat ik in Rusland woon. Daardoor kan ik geen advertenties op Facebook plaatsen. Hoe kan ik dit oplossen?

Probleem doet zich op alle devices voor.
Ik gebruik vpn van een Noorse aanbieder, via Nederland. Aan of uitzetten maakt niet uit.
Ik heb (met heel veel pijn in m’n hart) legitimatie geüpload om account te verifiëren.
Bij ‘about’ mijn woonplaats ingevuld.
Privacy-modus browsers of overal uitloggen: maakt niet uit.
Via m’n telefoon locatie aan zetten. Ook geen resultaat. (Op m’n pc krijg ik dat niet voor elkaar vanwege restricties iets. )

Facebook heb ik kunnen bereiken (al een prestatie op zich), zij geven aan dat hun systemen Rusland bij mij detecteren. En dat ze dat niet kunnen veranderen: ergens van mijn kant doet het probleem zich voor.

Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Check de geolocation databases voor hoe jouw IP-adressen bekend staan (thuis, werk / opleiding, etc.) En de taalinstellingen van OS en browsers.

Verder zou ik structureel zonder VPN (en Tor, iCloud Private Relay, etc.) gaan werken. Nooit, ook niet een keertje. Edit: voor dit akkefietje dan. En enige VPN die ik voor nu als valide zie, is naar een eventuele werk-VPN. Maar dan is er weer geen reden om naar Facebook te gaan tijdens die sessie.

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 23-02-2023 09:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)