Sinds gisteren heb ik een nieuwe 3060 TI in mijn pc geplaatst, alleen wanneer ik de kabels van mijn headset weer voor in mijn pc plaatste, kreeg ik een ruis te horen, die ik eerder nog nooit gehoord heb. Toen ik de kabels in de achterzijde had geplaatst, was er enkel een hele lichte ruis aanwezig die verder niet stoort. Echter als mijn microfoon in de buurt van mijn mond komt, hoor ik mijzelf erg hard. Ik heb al het een en ander opgezocht, alleen kwamen deze suggesties niet tot een oplossing.
De ruis is altijd aanwezig wanneer ik mijn headset aan de voorzijde heb aangesloten, maar zodra ik een game opstart, maakt niet uit welke, wordt de ruis dubbel zo hard.
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat deze ruis ineens aanwezig is en hoe dat te verhelpen is?
De ruis is altijd aanwezig wanneer ik mijn headset aan de voorzijde heb aangesloten, maar zodra ik een game opstart, maakt niet uit welke, wordt de ruis dubbel zo hard.
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat deze ruis ineens aanwezig is en hoe dat te verhelpen is?