Thumbnail selecteren bij afbeelding uploaden op het forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ytterx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:13
Nadat ik een foto had geplaatst op het forum merkte iemand op dat de afbeelding best groot was.
Nu heb ik dat niet door gehad omdat ik de afbeelding had geupload naar het fotoalbum via de "Afbeelding toevoegen knop" via mobiel
Ik krijg niet de opties om een thumbnail in te voegen ivp de volledige grote als ik maar 1 afbeelding heb geselecteerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Lcc6GCARgYuriay6O3iKyNg7DE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pqs0BkYSz6bwMhGjVTT2FyY9.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zie de thumbnail grotes alleen maar bij meerdere afbeeldingen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/muJtoKsXQJKHM1rqhcyUwSlKHQI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9rmrA32rcLyRDMIr97gXyYQA.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zou graag dit ook voor enkele afbeeldingen willen zien:

[ Voor 25% gewijzigd door ytterx op 22-02-2023 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-06 21:46

ViezeVis

Sample Text

ytterx schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:40:
Nadat ik een foto had geplaatst op het forum merkte iemand op dat de afbeelding best groot was.
Nu heb ik dat niet door gehad omdat ik de afbeelding had geupload naar het fotoalbum via de "Afbeelding toevoegen knop" via mobiel
Ik krijg niet de opties om een thumbnail in te voegen ivp de volledige grote als ik maar 1 afbeelding heb geselecteerd.

[Afbeelding]

Ik zie de thumbnail grotes alleen maar bij meerdere afbeeldingen:
[Afbeelding]

Ik zou graag dit ook voor enkele afbeeldingen willen zien:
Ik mis dit ook. Sommige afbeeldingen worden zo immens groot terwijl dat niet nodig is. Een thumb is voldoende. Zag dat er nog geen reactie was gegeven op dit topic. Daarom even een bumpje. Mogelijk eenvoudig te realiseren?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-06 21:46

ViezeVis

Sample Text

@jelle. zou je hier nog eens naar willen kijken?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:40

jelle.

Product Owner
ViezeVis schreef op maandag 2 september 2024 @ 20:46:
@jelle. zou je hier nog eens naar willen kijken?
Zo te zien is de thumbnails-optie ooit bedoeld om een gallery met afbeeldingen te maken. Daarom wordt er ook automatisch een tabel ingevoegd. Wat je idealiter zou willen is een optie om losse afbeeldingen in te voegen op "klein" of "origineel" formaat. Dat is een aanpassing die we niet even tussendoor kunnen doen helaas.

Een eventuele workaround is om in de IMG tag de resolutie aan te passen. Je moet dan wel zelf rekening houden met de beeldverhouding. Dus IMG=800,600 wordt dan bijvoorbeeld IMG=400,300 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

jelle. schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:19:
[...]

Zo te zien is de thumbnails-optie ooit bedoeld om een gallery met afbeeldingen te maken. Daarom wordt er ook automatisch een tabel ingevoegd. Wat je idealiter zou willen is een optie om losse afbeeldingen in te voegen op "klein" of "origineel" formaat. Dat is een aanpassing die we niet even tussendoor kunnen doen helaas.

Een eventuele workaround is om in de IMG tag de resolutie aan te passen. Je moet dan wel zelf rekening houden met de beeldverhouding. Dus IMG=800,600 wordt dan bijvoorbeeld IMG=400,300 :)
In het fotoalbum krijg je wel de optie 'thumbnail' en 'grote thumbnail', kan je vanuit daar niet iets met invoegen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ArbNArCiV8y4gqx-y7wMVVKVAME=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/IMrcSy3O2QzkdnYqGfvmW3Aq.png?f=fotoalbum_medium

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads