Beste tweakers,
ik heb na het een en ander proberen nog steeds last van het probleem dat games geregeld hangen. Ben je gewoon fijn aan het spelen, bang, vast.
Het aantal crashes is wel terug gelopen, maar ze komen nog steeds voor. Gister nog tijdens het spelen van Max Payne. Bij wat oudere spelen zoals NfS3 en NfS5 lijkt het allemaal wel goed te werken, dus het zal wel gaan om spelen die het maximale uit de hardware trachten te halen.
Wie weet een oplossing???
Configuratie:
- A7A266 MB
- Athlon 1200 Mhz.
- 512 DDR geheugen
- Asus Geforce 2-Pro MX 400
- Sound Blaster Live 5.1
rest zal er weinig mee van doen hebben denk ik.
Reeds aangepast na zoeken in GOT:
- AGP op 1x gezet
- AGP Fast Write gedisabled.
- nVidia Denator drivers ipv Asus drivers
(driver versie = 3 wkn geleden de advies versie)
Ik reken op jullie hulp, want ik heb niet voor jan met de korte achternaam een nieuwe comp gekocht he...
ik heb na het een en ander proberen nog steeds last van het probleem dat games geregeld hangen. Ben je gewoon fijn aan het spelen, bang, vast.
Het aantal crashes is wel terug gelopen, maar ze komen nog steeds voor. Gister nog tijdens het spelen van Max Payne. Bij wat oudere spelen zoals NfS3 en NfS5 lijkt het allemaal wel goed te werken, dus het zal wel gaan om spelen die het maximale uit de hardware trachten te halen.
Wie weet een oplossing???
Configuratie:
- A7A266 MB
- Athlon 1200 Mhz.
- 512 DDR geheugen
- Asus Geforce 2-Pro MX 400
- Sound Blaster Live 5.1
rest zal er weinig mee van doen hebben denk ik.
Reeds aangepast na zoeken in GOT:
- AGP op 1x gezet
- AGP Fast Write gedisabled.
- nVidia Denator drivers ipv Asus drivers
(driver versie = 3 wkn geleden de advies versie)
Ik reken op jullie hulp, want ik heb niet voor jan met de korte achternaam een nieuwe comp gekocht he...
Sign here: _________________