Dag,
Ik heb ongeveer 10 jaar geleden een pc laten samenstellen. Hoog nodig om weer eens een upgrade te doen. Graag zou een game-pc voor maximaal 3k willen aanschaffen, die de komende jaren weer mee kan gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ik wil de nieuwste game gemakkelijk kunnen draaien op high/ultra settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
3.000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag de nieuwe ryzen 9 processoren (28 februari 2023) erin willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik ga niet voor de looks of iets. Als het een dichte ATX kast is vind ik dat prima. Prestatie staat voorop.
Ga je overklokken?
Nee staat niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een check en advies willen op het systeem wat ik voor ogen heb. Ik denk dat ik zelf een heel eind kom, maar zou graag van een expert/ervaringsdeskundige willen weten of misschien iets over het hoofd zie voordat ik 3.000 euro ga uitgeven.
Groeten, Marc
Ik heb ongeveer 10 jaar geleden een pc laten samenstellen. Hoog nodig om weer eens een upgrade te doen. Graag zou een game-pc voor maximaal 3k willen aanschaffen, die de komende jaren weer mee kan gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ik wil de nieuwste game gemakkelijk kunnen draaien op high/ultra settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
3.000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag de nieuwe ryzen 9 processoren (28 februari 2023) erin willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik ga niet voor de looks of iets. Als het een dichte ATX kast is vind ik dat prima. Prestatie staat voorop.
Ga je overklokken?
Nee staat niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een check en advies willen op het systeem wat ik voor ogen heb. Ik denk dat ik zelf een heel eind kom, maar zou graag van een expert/ervaringsdeskundige willen weten of misschien iets over het hoofd zie voordat ik 3.000 euro ga uitgeven.
Groeten, Marc
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 7950X3D Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Gigabyte X670 GAMING X AX | € 289,- | € 289,- |
1 | Videokaarten | PNY GeForce RTX 4070 Ti 12GB XLR8 Gaming VERTO EPIC-X RGB Overclocked | € 959,- | € 959,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 82,90 | € 82,90 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 134,90 | € 134,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 1000W | € 169,90 | € 169,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 229,- | € 229,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.974,60 |
[ Voor 51% gewijzigd door marcgeerlings op 22-02-2023 11:11 ]