Toon posts:

van .avi naar .mpg en andersom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand een goed progje (shareware / freeware) om te converteren van .avi naar .mpg en ook weer terug?

Verwijderd

...eeehhhhh, misschien de trial van premiere downen @ www.adobe.com ?

Verwijderd

Om van AVI->MPEG te converten is XingMpeg een goeie. Terug moet je DigitalDub (?) gebruiken, die kan zelfs ASFjes converteren

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Converteren klinkt overigens een beetje maf. Zullen we er maar encoden van maken ofzo??

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Encoden is maar het halve werk :)

Verwijderd

Met MainActor Video Editor van kun je MPG naar AVI converteren/encoden. De download is 15,8 MB groot.

http://www.mainconcept.de

Groetjes en succes
Henny

Verwijderd

Foutje, bedankt!

Verwijderd

Een erg goede is die van Ligos www.ligos.com kan avi's converteren naar mpeg1 en mpeg2 met of zonder variable bitrate er zijn ook plugins verkrijgbaar voor de G400, de software van Ligos is een standalone encoder en player!, heeft ook ondersteuning voor dual processing,
naar mijn weten kan Premiére niet Mpeg binnen halen alleen mjpeg(kaart eigen) en diverse andere bekende codecs en quiktime, bmp's.
MainActor is wat trager dan Ligos maar kan wel erg veel! en is vééél goedkoper dan Premiére! Proberen waard!

Verwijderd

Topicstarter
Okay! thanks

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Jeroendeluxe, ik heb adobe premiere, en die kan nix met mpegjes hoor, tenzij een een plugin haalt (die ikk niet heb) , en adobe maakt die zelf niet, dat mogen ze niet ofzo, erg ingewikkeld...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

hmmm....beetje late reply, maar ik heb premiere 5 thuis, en die haalt gewoon mpg-tjes binnen... nooit een plugin gedownd.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Jeroen: Dan word ik zeker gek! Ik heb 5.1 geloof ik, maar ikk heb m nog niet eens gebruikt. Ik las alleen in het boek dat erbij zat (k had m geleend van bedrijf waar pappie werkt) dat mpg niet kon of mocht ivm llicensetroep en dat t daarom niet kon, en dat je dan maar zelf een plugin moest halen, die dan dus niet van adobe zou zijn.
Ik zal t thuis effe checken, is wel leuk.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

succes, mocht het niet lukken zal ik voor de zekerheid nog een x dubbbbbeltsjekken...
Pagina: 1