Al geruim een jaar gebeurt het steeds vaker dat de zekering/groep eruit klapt waar de tvhoek onder andere op zit, Als ik naga wat er allemaal op die groep potentieel aan wattage zit (Inschakel piek van 2x het wattage van een apparaat meegerekend), kom ik op zo'n 2500watt piek.
Als onderstaande 5 apparaten worden ingeschakeld via de smartplug (Homewizard) dan klapt de zekering er ongeveer 45% van de tijd eruit, dit gebeurt óók zonder smartplug ertussen, dat heb ik al uitgesloten.
Welk apparaat is het meest verdacht als het gaat om defect of anders een extreem hoge piek verbruik ?
Het appartement is 2 jaar geleden opgeleverd, heeft naar mijn idee wel een redelijk zwaar stoppenkast, zaken zoals warmtepomp en inductieplaat hebben allemaal netjes hun eigen groepen en aardlek en dergelijke.
Als onderstaande 5 apparaten worden ingeschakeld via de smartplug (Homewizard) dan klapt de zekering er ongeveer 45% van de tijd eruit, dit gebeurt óók zonder smartplug ertussen, dat heb ik al uitgesloten.
- Playstation 5: 350w
- Soundbar: 300w
- TV: 75w
- KPN tv ontvanger: 12v 1a
- HDMI switch: 5v 1a
- Netwerk PoE switch: 60w
- Verschillende (smart) lampen: max 60w
- AppleTV: 2,4w
- Smarthome Bridges: 5v 11w
- 3D printer: 240w
- PC: 850w pc voeding + 3x beelschermen á 22w
Welk apparaat is het meest verdacht als het gaat om defect of anders een extreem hoge piek verbruik ?
Het appartement is 2 jaar geleden opgeleverd, heeft naar mijn idee wel een redelijk zwaar stoppenkast, zaken zoals warmtepomp en inductieplaat hebben allemaal netjes hun eigen groepen en aardlek en dergelijke.