Mijn vraag
Ik heb al een jaar of twee een werkplek thuis met een Lenovo USB-C dock. Dat werkt allemaal prima, ik kan er met twee verschillende laptops alles mee wat ik wil.
Ik heb sinds een week een nieuwe PC, en die wil ik graag ook aan die dock kunnen hangen. Dat krijg ik alleen met geen mogelijkheid werkend. Elke keer als ik hem aansluit krijg ik in Windows Device Manager de melding:
Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)
The USB hub failed to reset.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Windows 11 Pro, alle drivers netjes geïnstalleerd via de site van Lenovo.
- Asus B550M-K, Ryzen 5 5600G
- Lenovo USB-C dock
- Aan de dock hangen wat USB apparaten, twee schermen en een USB-C audio interface van Presonus (Studio 24C)
- PCI-E naar USB-C kaart van Delock
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- USB-C dongle ipv de PCI-E kaart
- firmware van de dock updaten
- Andere drivers installeren
- Via Device manager het apparaat wat faalt (USB-Hoofdhub (USB 3.0)) deïnstalleren en de drivers opnieuw binnenhalen.
- Windows helemaal updaten
Elke hulp is welkom!
Ik heb al een jaar of twee een werkplek thuis met een Lenovo USB-C dock. Dat werkt allemaal prima, ik kan er met twee verschillende laptops alles mee wat ik wil.
Ik heb sinds een week een nieuwe PC, en die wil ik graag ook aan die dock kunnen hangen. Dat krijg ik alleen met geen mogelijkheid werkend. Elke keer als ik hem aansluit krijg ik in Windows Device Manager de melding:
Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)
The USB hub failed to reset.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Windows 11 Pro, alle drivers netjes geïnstalleerd via de site van Lenovo.
- Asus B550M-K, Ryzen 5 5600G
- Lenovo USB-C dock
- Aan de dock hangen wat USB apparaten, twee schermen en een USB-C audio interface van Presonus (Studio 24C)
- PCI-E naar USB-C kaart van Delock
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- USB-C dongle ipv de PCI-E kaart
- firmware van de dock updaten
- Andere drivers installeren
- Via Device manager het apparaat wat faalt (USB-Hoofdhub (USB 3.0)) deïnstalleren en de drivers opnieuw binnenhalen.
- Windows helemaal updaten
Elke hulp is welkom!