Minister negeert advies van Autoriteit Persoonsgegevens over

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
nieuws: Minister negeert advies van Autoriteit Persoonsgegevens over KvK-data
@TijsZonderH

Noem het mierenneuken ten top, maar ik kan me toch niet helemaal vinden in deze titel. Bij het zien van de titel verwachtte ik dat de minister zonder enig argument had gedaan alsof het advies niet bestond danwel er op te reageren. Echter heeft de minister juist argumenten aangedragen waarom het advies niet wordt overgenomen, niet genegeerd!
Dat verandert de context in mijn optiek voldoende om de huidige titel als clickbait-'erig' aan te merken. Hierom zou het naar mijn menig netter staan als de titel reflecteert dat de minister het advies niet over neemt in plaatst van het simpelweg te negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:54

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ik heb een ongelofelijke hekel aan het woord clickbait want dat impliceert dat we koppen bewust fout of onvolledig schrijven met als dubieus doel om meer mensen te laten klikken dan we anders zouden krijgen. Dat is niet hoe we normaal werken.

Inhoudelijk ben ik het denk ik wel met je eens dat het woord 'negeren' hier niet de lading dekt en dat iets als 'volgt advies van AP niet op' beter zou passen, dus dat pas ik zeker aan.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.