Zoek Smart wake up light met klok

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:39

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Topicstarter
Goedendag,

Ik zoek een wake up light het liefst zigbee.

-Zigbee bij voorkeur en anders Wifi.
-Geen cloud.
-Tijd moet zichtbaar zijn.

Extra opties zouden mooi zijn.
- Bed lampje
-Telefoon draadloos opladen.

Waarom smart? Ik wil het koppelen aan mijn openhab. Ik wil bepaalde acties uitvoeren als de wekker afgaat.

Wat tot nu toe gevonden? een hoop Wakeup lights zijn niet smart en alleen wifi? Maar of dat met cloud is mij weer onduidelijk. Tuya zie ik ook maar ook daar is het weer onduidelijk of het nu echt zigbee of wifi is.

De Anus Wakeup lamp van Philips van 200 euro is mij ook een beetje te gek. Met een hoop functies die ik niet gebruik.

[ Voor 9% gewijzigd door TheDudez op 21-02-2023 11:32 ]

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:26

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik zou een normale wekker/klok op je nachtkastje zetten voor de tijd en via openhab een zigbee lamp of ledstrip aansturen. Dat is een stuk eenvoudiger dan een alles-in-een apparaat vinden. Sowieso ken ik geen wekkers met zigbee, de enige klokjes zijn dit soort units die via zigbee de temperatuur en luchtvochtigheid rapporteren.

Als je je telefoon gebruikt als wekker (niet ongebruikelijk tegenwoordig), dan kun je het daarop ingestelde alarm gebruiken als tijdstip voor je wake-up script in openhab.

[ Voor 22% gewijzigd door Gizz op 21-02-2023 14:37 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slinkos
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-08 11:31
Als je wake up light aangaat gaat hij meer stroom verbruiken. Dit zou je met een smart plug kunnen meten en hier je automations aan verbinden.

Aangeboden: MHI Airco Wifi controller (MHI-AC-Ctrl) (Local control)