Beste tweakers,
Ik ben op zoek naar een nieuw scherm wat uiteindelijk twee stuks worden op mijn bureau.
Naar wat ben ik op zoek:
- Bedoeld voor gaming.
- WQHD en hoger.
- refresh rate 120hz of hoger
Het liefst met combinatie dat ik ook mijn laptop erop aan kan sluiten.
Budget €270 - maximaal €300,-
Mijn oog is momenteel gevallen op de AOC Q27G2U en kost hier in Duitsland 230-260€ de niet curved versie.
Mijn vraag is ook, de AOC die hierboven beschreven is heeft een VA paneel. In hoeverre is dit een achteruitgang tov bijvoorbeeld een IPS scherm die ook een stuk duurder zijn.
Zijn er betere schermen beschikbaar voor deze prijsklasse?
Zo na een lange tijd ook op eBay gezocht te hebben kwam ik dit scherm tegen
MSI Optix MAG274QRF-QD, deze heeft een vriend van mij. via eBay kan ik flinke korting krijgen
Zwischensumme (1 Artikel) EUR 489,99
Versand Kostenlos
Gutscheine -EUR 49,00
Punkte -EUR 165,30
Gesamtbetrag EUR 275,69
Wat me alleen tegenvalt is dat het geen FreeSync voor AMD gpu kaarten heeft, in hoeverre is dit een must voor AMD kaarten?
Ik ben op zoek naar een nieuw scherm wat uiteindelijk twee stuks worden op mijn bureau.
Naar wat ben ik op zoek:
- Bedoeld voor gaming.
- WQHD en hoger.
- refresh rate 120hz of hoger
Het liefst met combinatie dat ik ook mijn laptop erop aan kan sluiten.
Budget €270 - maximaal €300,-
Mijn oog is momenteel gevallen op de AOC Q27G2U en kost hier in Duitsland 230-260€ de niet curved versie.
Mijn vraag is ook, de AOC die hierboven beschreven is heeft een VA paneel. In hoeverre is dit een achteruitgang tov bijvoorbeeld een IPS scherm die ook een stuk duurder zijn.
Zijn er betere schermen beschikbaar voor deze prijsklasse?
Zo na een lange tijd ook op eBay gezocht te hebben kwam ik dit scherm tegen
MSI Optix MAG274QRF-QD, deze heeft een vriend van mij. via eBay kan ik flinke korting krijgen
Zwischensumme (1 Artikel) EUR 489,99
Versand Kostenlos
Gutscheine -EUR 49,00
Punkte -EUR 165,30
Gesamtbetrag EUR 275,69
Wat me alleen tegenvalt is dat het geen FreeSync voor AMD gpu kaarten heeft, in hoeverre is dit een must voor AMD kaarten?
[ Voor 24% gewijzigd door theduke1989 op 21-02-2023 10:39 ]