Betaling voor abo dat niet werkt en continue mislukt

Pagina: 1
Acties:
  • 774 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
Beste,

Probeer al dagen mijn abonnement te betalen via MC daar ik geen iDeal heb (BE).
De betaling lukt via de browser en dan wordt ik geridirect naar de Tweakers pagina waarnaar er een banner is die zegt dat de betaling is mislukt.
Even voor de duidelijkheid, de betaling gaat wel degelijk door via mijn betaal agent en heb nog meer dan genoeg credit :)

Hebben jullie iets tegen Belgische Tweakers? :o :+

Zie bijgevoegd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uvrhZzxJ9H4wgnprPejFwqMTutc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UgfbTks2RvH8g4LBDYP2AjiJ.png?f=user_large

Beste antwoord (via D.Ramakers op 21-02-2023 08:18)

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
We ondervinden momenteel helaas problemen met credircardbetalingen bij onze betaalprovider. Hier wordt aan gewerkt, het ligt dus niet aan jou :) We nemen per e-mail contact met je op zodra dit gefixt is, voor nu hoef je niets te doen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• jelle.
We ondervinden momenteel helaas problemen met credircardbetalingen bij onze betaalprovider. Hier wordt aan gewerkt, het ligt dus niet aan jou :) We nemen per e-mail contact met je op zodra dit gefixt is, voor nu hoef je niets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
Wel jammer dat ik via mail ineens krijg dat mijn abonnement gecanceld is.
Was iets beter geweest als jullie hadden gecommuniceerd dat het systeem weer werkte.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 23:16
Ik heb zonet hetzelfde mogen ervaren. De voorbije weken verschillende keren geprobeerd en steeds hetzelfde probleem.
Vandaag werd het abonnement automatisch geannuleerd, maar na opnieuw te proberen lukte het wel.

Ik weet niet of het ergens een verschil maakt, maar het zou zonde zijn als ik zo plots in een of andere logica als een "nieuwe" abonnee aanzien zou worden.

Coördinator van de Waze Belux Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hier hetzelfde probleem. Mijn betaling was ook mislukt en na contact op te nemen met Tweakers werd me gezegd dat ik verder geen actie hoefde te ondernemen.

Gisteren krijg ik dan plots het bericht dat m'n abonnement geschorst is. In het schorsingsbericht zit een link om de betaling alsnog uit te voeren maar die gaat (bij mij) gewoon naar het overzicht van m'n betalingen. Daar zie ik de vorige betaling nog steeds "in afwachting" staan en geen mogelijkheid om de betaling nogmaals te proberen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-asqmGNrBfjwDRnt4DPvN64Jouk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tehFU1kSJ6uopttK4F2pIzov.png?f=user_large

Ik kan wel een nieuw abonnement afsluiten maar net als Glodenox weet ik niet of dat invloed gaat hebben op mijn abonneestatus (ik ben/was 20 jaar abonnee).

[ Voor 12% gewijzigd door satcp op 27-02-2023 12:41 . Reden: Afbeelding toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Glodenox schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:55:
Ik heb zonet hetzelfde mogen ervaren. De voorbije weken verschillende keren geprobeerd en steeds hetzelfde probleem.
Vandaag werd het abonnement automatisch geannuleerd, maar na opnieuw te proberen lukte het wel.

Ik weet niet of het ergens een verschil maakt, maar het zou zonde zijn als ik zo plots in een of andere logica als een "nieuwe" abonnee aanzien zou worden.
Jouw abonnement is nu gewoon weer actief en je wordt niet gezien als nieuwe abonnee :)
satcp schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:35:
Hier hetzelfde probleem. Mijn betaling was ook mislukt en na contact op te nemen met Tweakers werd me gezegd dat ik verder geen actie hoefde te ondernemen.

Gisteren krijg ik dan plots het bericht dat m'n abonnement geschorst is. In het schorsingsbericht zit een link om de betaling alsnog uit te voeren maar die gaat (bij mij) gewoon naar het overzicht van m'n betalingen. Daar zie ik de vorige betaling nog steeds "in afwachting" staan en geen mogelijkheid om de betaling nogmaals te proberen.

Ik kan wel een nieuw abonnement afsluiten maar net als Glodenox weet ik niet of dat invloed gaat hebben op mijn abonneestatus (ik ben/was 20 jaar abonnee).
Dat is vervelend, we gaan even voor jouw abonnement nakijken hoe we dit kunnen oplossen.

Aangezien het per abonnee kan verschillen wat er precies aan de hand is, is het beter om even te mailen naar abonnee@tweakers.net indien je (nog) problemen ervaart. Dit topic doe ik daarom op slot :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.