Vraag

• ItzDaPanda
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13-03 15:55
Beste tweakers.

Ik constateerde hoog diskverbruik naar vanuit de "SYSTEM" service in mijn taskmanager.
Via Resourcemanager gegaan en ontdekt dat er kneiterveel geschreven wordt naar een VERBOSE logfile.
Deze logfile staat NIET aan. Maar toch staat 'ie op een GIGABYTE na amper 2 uurtjes. Dit is niet echt goed voor de SSD.

Hieronder wat kiekjes.

Afbeelding/kiekje 1
Resource manager
https://tweakers.net/i/-6wIHu_zKcGOJT1QogOjzYvFeBc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D2Zi0kVingJR5hSUSOp5LTAd.png?f=user_large

Afbeelding/kiekje 2
Logboek.

Alle reacties

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:52
Ik zie in je kiekjes niets dat op hoog schijfgebruik wijst?

Roomba E5 te koop

• ItzDaPanda
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13-03 15:55
sig69 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 23:46:
Ik zie in je kiekjes niets dat op hoog schijfgebruik wijst?
En die bovenste?
Die wat gemarkeerd staat.. Het ETL bestand MicrosoftWindowsCodeIntegrity VERBOSE.

Hoort dit er te zijn en continu naartoegeschreven te worden?

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03 14:13
Je kan met Event Viewer kijken welke applicatie/driver daar verantwoordelijk voor is.

In Event Viewer kan de logboek Toepassingen en Services vinden. En daaronder kan je het log vinden waar je problemen mee heb (in leesbare vorm).

Standaard hoor die er in ieder geval niet te staan (Verbose gedeelte).

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:52
ItzDaPanda schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:29:
[...]
Hoort dit er te zijn en continu naartoegeschreven te worden?
Dat zeker niet. Heb je het al eens aan en weer uit gezet?

Roomba E5 te koop

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 12:12

DeTeraarist

#Boots2Asses

Kijk even bij Resource Manager onder het tabje disk. Daar vind je een lijst met bestanden die geopend zijn en welk proces daar mee bezig is.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee