Winamp kapt ermee....

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-07 19:44
Gisteren deed alles het nog perfect en galmde Life of Agony door mijn kamer. Nu probeer ik winamp op te starten en het lukt niet !

Hij lijkt op de een of andere manier vast te lopen, het liedje probeert wel op te starten maar kapt er gelijk mee. Ik hoor ook helemaal niets. En dit terwijl ik Cdz gewoon af kan spelen met winamp ! Ik heb al alle instellingen nagekeken en niets abnormaals gevonden, ik heb hem ook opnieuw geinstaleerd maar dat help ook niet ! Dus dacht ik dan maar ff de instellingen in het register van windows ook te wissen maar daar kan ik winamp niet eens in terugvinden !?!?!

Ik gebruik winamp al JAREN en hen nooit een enkel probleem gehad ! Kan iemand mij vertellen hoe dit in godsnaam kan ?

[Geen virus, 'k heb 2 virusscanners op mijn PC]

Plz Help me out here !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie hep ie? 5E, dan moet je ff kijken bij de decoder instellingen in het preferences scherm, en dan op wavemapper zetten of zoietz...
Greetz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Public_Enemy_#1
mijn waveOut staat al op wavemapper :(

Thnx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet Marisael
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05-2023
probeer eerst eens een mp3 of wave file van HD te draaien, daarna draait ie weer normaal
dit probleem heb ik ook dikwijls met mijn oude versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Public_Enemy_#1
Eh, ik kan juist GEEN mp3z van de HD af spelen.. alleen van cdz in mijn cd-rom speler :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:33
nope klopt winamp gebruikt nix van het register
HULDE daarvoor kan het register ook niet vervuild raken :)
je moet eerst eens proberen of sonique de mp3 nog wel afspeelt en dat de mp3 niet heel erg beschadigt is want winamp kan en gaat dan moeilijk doen
sonique minder

veel geluk ermee
btw : software zou eerder hiervoor bestemd zijn ;) ;) ;)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Public_Enemy_#1
Geen van mijn 10.000 MP3z doet het dus ik ga er van uit dat het aan WinAmp ligt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 18:40

Byteripper

The bytes make the rip.

Probeer WinAmp eens opnieuw te installeren, misschien maakt het wat uit.

Byteripper.
Pagina: 1