[feature request] auto bookmark nieuw deel in topic reeks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:40
Voor zover ik kan zien is dit nog niet mogelijk correct me if i'm wrong.

Het idee:
Een vinkje dat je kan aanzetten zodat als er een nieuw topicdeel is (al vraag ik me af waarom we nog steeds met topic delen werken) dat dit automatisch in je bookmarks erbij komt. Dit zou je kunnen aanvinken wanneer je een bookmark aanmaakt ('auto bookmark toekomstige delen')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:51
Ander idee: geen nieuwe delen maar, gewoon doorschrijven in één groot deel.
De database kent volgens mij de beperking van 10k posts niet meer, dus waarom splitsen?
Zonder splitsen is zoeken ook makkelijker.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
S0epkip schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:31:
De database kent volgens mij de beperking van 10k posts niet meer, dus waarom splitsen?
Ja dat zou eigenlijk ook mijn favoriete oplossing zijn, maar soms wordt er per jaar of event een ander deel aangemaakt (vb. de F1 topics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:52

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Goed idee! Dit zou betekenen dat een Topic bij een Reeks behoort. Een reeks zou bijvoorbeeld "F1 2023" zijn, of "F1" in het algemeen. Een gebruiker moet dan ergens aangeven dat hij de reeks wilt volgen en dan zou een topic die tegen deze reeks aangemaakt wordt, [F1 2023] Race 10 GP van Oostenrijk, automatisch gebookmarked worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Miesjh op 04-07-2023 16:13 ]

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Miesjh schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:12:
Goed idee! Dit zou betekenen dat een Topic bij een Reeks behoort. Een reeks zou bijvoorbeeld "F1 2023" zijn, of "F1" in het algemeen. Een gebruiker moet dan ergens aangeven dat hij de reeks wilt volgen en dan zou een topic die tegen deze reeks aangemaakt wordt, [F1 2023] Race 10 GP van Oostenrijk, automatisch gebookmarked worden.
Dank voor je bericht, ik heb helaas geen reactie gehad van het dev team op deze request. Hopelijk komt het ook op de radar bij hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:48

mrc4nl

Procrastinatie expert

S0epkip schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:31:
ik meende dat er niet een echt limiet meer is, maar dat performance wel naar beneden gaat bij grote topics, en het daarom dus wel zin heeft. Ik denk dat @kees daar wel wat over toe kan lichtten of dat nu ook nog zo is.

[edit]andere tag, sorry dirk

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 06-07-2023 09:34 ]

ora et labora

Pagina: 1