Auto huren in Duitsland

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fik
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 09-08-2023
Mijn vraag
Ik zou graag voor mijn Bruiloft een leuke auto willen huren in Duitsland omdat het mij goedkoper lijkt om het te huren in Duitsland.

Ik zou graag advies willen waar ik het beste een leuke (luxe zoals Mercedes, Range.) auto kan huren dichtbij de duitse grens vanuit Zwolle.

Ik weet dat je op internet wel een autoverhuur bedrijf kan vinden alleen het gaat mij meer om jullie ervaring en advies, ik zoek een betrouwbaar goedkoper autoverhuur bedrijf.

Relevante software en hardware die ik gebruik
NVT

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Sixt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Leuk en goedkoop gaat vaak niet samen. Mensen die 'leuke' auto's verhuren weten de prijzen vaak wel.
Tevens zal je ook BPM moeten betalen en daardoor zijn veel Duitse bedrijven geen fan van auto's verhuren aan Nederlanders welke er in Nederland mee gaan rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
TheBrut3 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:17:
Leuk en goedkoop gaat vaak niet samen. Mensen die 'leuke' auto's verhuren weten de prijzen vaak wel.
Tevens zal je ook BPM moeten betalen en daardoor zijn veel Duitse bedrijven geen fan van auto's verhuren aan Nederlanders welke er in Nederland mee gaan rijden.
https://www.belastingdien...uur_of_lease_motorrijtuig

Bij minder dan 2 weken geen BPM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Fik schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:04:
Mijn vraag
Ik zou graag voor mijn Bruiloft een leuke auto willen huren in Duitsland omdat het mij goedkoper lijkt om het te huren in Duitsland.

Ik zou graag advies willen waar ik het beste een leuke (luxe zoals Mercedes, Range.) auto kan huren dichtbij de duitse grens vanuit Zwolle.

Ik weet dat je op internet wel een autoverhuur bedrijf kan vinden alleen het gaat mij meer om jullie ervaring en advies, ik zoek een betrouwbaar goedkoper autoverhuur bedrijf.

Relevante software en hardware die ik gebruik
NVT

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Sixt.
Je hebt meteen een paar tegenstellingen te pakken, luxe maar goedkoop en goedkoop maar betrouwbaar...

Ik zou gewoon googlen, ga voor een bekende naam of minstens iets met een groot aantal positieve Google Maps reviews of iets soortgelijks. Zeker met een luxe auto wil je niet een beunhaas hebben die ineens zegt dat je schade hebt gereden en daardoor bijvoorbeeld een hoge borg niet terug krijgt.

Mocht je voor een goedkope beunhaas gaan, controleer alles en maak van alles foto's, ja, eigenlijk zelfs van de onderkant zo goed als mogelijk. Je zal niet de eerste zijn die ineens een flink bedrag voor niet bestaande of al oudere schade moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fik
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 09-08-2023
Bedankt voor jullie reacties,

Ik bedenk mij nu dat ik goedkoop en luxe met elkaar niet moest omschrijven haha (excuuuuss)

Natuurlijk kan ik het ook Googlen alleen ik vroeg mij meer af of jullie een autoverhuurbedrijf kennen die jullie ook kunnen adviseren aan anderen.