Ik heb een offerte ontvangen voor de zonnepanelen en ik ben benieuwd naar jullie mening!
Mijn kennis en kunde is beperkt over dit topic echter wel goed gevoel bij deze partij, zijn al ruim 10 jaar een bekende in deze branche en zijn netjes aan huis geweest om alles te controleren en te bespreken ipv online gesprek / of alleen via een luchtfoto een offerte.:strip_exif()/f/image/i62FSB4toXSVHS48NujZkD3i.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HLV04rfmQ3SpbzQDDVohuCYu.jpg?f=user_large)
Mijn kennis en kunde is beperkt over dit topic echter wel goed gevoel bij deze partij, zijn al ruim 10 jaar een bekende in deze branche en zijn netjes aan huis geweest om alles te controleren en te bespreken ipv online gesprek / of alleen via een luchtfoto een offerte.
Foto's
:strip_exif()/f/image/i62FSB4toXSVHS48NujZkD3i.jpg?f=fotoalbum_large)
Beschikbare (dak)ruimte
Foto hier boven zegt voldoende.Schaduw
Jaarverbruik
3.000 kwh echter ook in afweging voor aanschaf airco en hybride warmtepomp (Remeha Elga Ace 4kw)Huidige elektriciteitsaansluiting
3 fase slimme meterBudget en doel
+/- € 8.000,-Wie gaat het project uitvoeren
Installateur uit de omgevingBijhouden van data
Ja graag via telefoon, gebruik ook de Homewizard.Reeds verkregen offertes
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HLV04rfmQ3SpbzQDDVohuCYu.jpg?f=user_large)