Chrome: inloggen op AD en Volkskrant met ieder eigen account

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amarok
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-03 15:30
Mijn partner en ik (een huishouden) hebben ieder een eigen digitaal abonnement op een krant: het AD en de Volkskrant. Via de apps op de telefoon werkt dit allemaal goed. Maar ik lees beide krantensites ook graag op m'n Macbook. En daar gaat het nogal eens mis, omdat beide sites dezelfde login backend gebruiken. Het laatst ingelogde account is actief. Dus na een paar artikelen gelezen te hebben, krijg je de melding dat je door je gratis artikelen heen bent als het account actief is dat niet bij die krant hoort. Dat is best irritant, steeds het opnieuw inloggen.

Kent iemand misschien een plugin voor Chrome of een andere oplossing waarmee ik dit kan oplossen? Aan de hand van de opgevraagde url moet die plugin dus weten dat 'ie moet inloggen mijn emailadres of met mijn partner's adres. Daarbij gebruiken beide kranten dus dezelfde url voor het inloggen: login.dpgmedia.nl.

Het liefst blijf ik gebruik maken van één browser: dus niet Chrome voor het AD en Firefox voor de Volkskrant. Iets met gemak en zo... :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChielW
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:39
Als het goed is moet je vanaf vandaag alle kranten en premium artikelen van de DPG met hetzelfde account kunnen gebruiken, dus ongeacht of je abonnee bent op de specifieke krant. https://www.destentor.nl/...-de-volkskrant~ad7a69839/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik zat direct te denken aan container tabs in Firefox. Daarmee kan je de boel scheiden. Of aparte profielen, maar dat is wat omslachtiger omdat je dan 2 aparte vensters krijgt met elke instantie z'n eigen instellingen e.d., wat dan weer onhandig kan zijn voor bepaalde add-ons die je gebruikt, aangezien je dat dan op twee plekken bij moet houden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekingmatt3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-04 17:15
Of gebruik archive.is dan heb je nooit last van die paywall 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

thekingmatt3 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:41:
Of gebruik archive.is dan heb je nooit last van die paywall 😀
;)
Da's natuurlijk geen oplossing, als je al een abonnement hebt, en het nieuws NU wilt lezen...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm