Toon posts:

Landen blokkeren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Grieptem
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-02 15:07
Mijn vraag
Hallo, kan ik landen blokkeren voor bellers?
Bv alle telefoontjes uit Nigeria ...

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 5se

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Internet en forum doorzocht maar heengereden antwoord gevonden

Alle reacties

• Menno_R
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:33
Dit is zover ik kan vinden niet te doen in IOS zelf. Wel zijn er apps die zeggen dit te doen, kijk dus even in de Appstore.

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
nee, want ze gebruiken gewoon een voip nederlands nummer.\
zelfde voor scams vanuit india (microsoft/amazon etc)

[Voor 32% gewijzigd door jack zomer op 20-02-2023 13:10]

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Gewoon "houd onbekende bellers stil" aanzetten.

Alle nummers die niet in je contacten staan of die jezelf nooit hebt gebeld, worden direct doorgeschakeld naar je voicemail. De telefoon gaat niet eens over en de gemiddelde Nigeriaan spreekt echt geen voicemail bericht in.

• Rhinosaur
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Haga schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:57:
Gewoon "houd onbekende bellers stil" aanzetten.

Alle nummers die niet in je contacten staan of die jezelf nooit hebt gebeld, worden direct doorgeschakeld naar je voicemail. De telefoon gaat niet eens over en de gemiddelde Nigeriaan spreekt echt geen voicemail bericht in.
Zo heb ik wel eens vaker belangrijke telefoontjes uit het ziekenhuis gemist. Die bellen ook altijd onbekend, eveneens met gemeentes e.d. Ik raad het niet aan om het zo te doen.

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Rhinosaur schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:06:
[...]

Zo heb ik wel eens vaker belangrijke telefoontjes uit het ziekenhuis gemist. Die bellen ook altijd onbekend, eveneens met gemeentes e.d. Ik raad het niet aan om het zo te doen.
Je mist alleen de telefonische oproep. Het "ziekenhuis" wordt direct doorgeschakeld naar je voicemail en kan een bericht inspreken.

Als je echt heel urgente oproepen verwacht kun je het uitschakelen.

Maar goed, niemand die je dwingt om het schuifje op je iPhone aan te zetten.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee