Toon posts:

Ondersteund een grafische kaart een usb hub door usb-c?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Fswoopy
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09-03 21:13
Er zijn grafische kaarten met usb-c aansluiting. Mijn display heeft ook usb a aansluitingen, een ingebouwde hub als het ware.

Als ik het scherm op de usb-c poort aansluit, werkt dan die usb hub ook? Bijvoorbeeld om muis en toetsenbord te gebruiken.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• daanwth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:07
Die op de nvidia kaarten werken ook als normale USB aansluiting als ik het mij goed herinner!

iPhone 14 Pro Deep Purple // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

• Fswoopy
Ik zat te kijken naar een AMD Radeon 7900 XT.

Wordt het usb verkeerd via pci of een andere verbinding met het moederbord gemaakt?

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53
Als ik het scherm op de usb-c poort aansluit, werkt dan die usb hub ook? Bijvoorbeeld om muis en toetsenbord te gebruiken.
Via USB-C op de gpu en hoe op je scherm?

Nogal essentieel namelijk.
En over welk scherm hebben we het hier?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:15
Als ik het niet mis heb functioneren die USB poorten normaliter "gewoon" als USB-C met DisplayPort alt-mode. Ofwel ja: die kan je gewoon als normale USB poort gebruiken voor deze toepassing.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Fswoopy
White Feather schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:30:
[...]

Via USB-C op de gpu en hoe op je scherm?

Nogal essentieel namelijk.
En over welk scherm hebben we het hier?
Volgende keten zie ik voor me:

mouse, speaker, toetsenbord, webcam --> USB --> Dell P2721Q --> USB-c kabel --> Radeon RX 7900 XTX --> PCI Moederbord

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-03 15:40
Fswoopy schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:02:
[...]

Volgende keten zie ik voor me:

mouse, speaker, toetsenbord, webcam --> USB --> Dell P2721Q --> USB-c kabel --> Radeon RX 7900 XTX --> PCI Moederbord
Kan het? Ja.

Zou ik het doen? Nee. Muis en toetsenbord plug ik zelf liever in het moederbord.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee