i5 4460 | ASrock B85M Pro4| MSI R9 280x | Crucial 250 gb SSD | Crucial 2x4 gb ddr3 | Sharkoon MS120 met x3 fans | Be Quiet! Straight Power e10 400W
Je hebt die haakjes dus verbogen, dus die gaan niet zomaar meer netjes klikken.
Als het ramkaartje netjes recht/plat in het slot gehouden word, is het goed. (na het voorzicht onder een hoek in de sleuf geschoven te hebben)
Kun je niet kijken wát er klem zit/niet past, daar actie op ondernemen?Maar dat lukt maar half. De haakjes klikken er maar half in de gleufjes en niet op de juiste hoogte.
Als het ramkaartje netjes recht/plat in het slot gehouden word, is het goed. (na het voorzicht onder een hoek in de sleuf geschoven te hebben)
[Voor 17% gewijzigd door The_BoKmeester op 19-02-2023 20:05]
heb je een foto van de ram slots?Hoe die er nu uitzien?
je moet ze er schuin indrukken,zover dat je de goudkleurige gedeelte niet meer ziet en dan rustig naar beneden drukken totdat die vast klikt
je moet ze er schuin indrukken,zover dat je de goudkleurige gedeelte niet meer ziet en dan rustig naar beneden drukken totdat die vast klikt
[Voor 56% gewijzigd door freaky35 op 19-02-2023 20:11]
Het is gelukt!freaky35 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:10:
heb je een foto van de ram slots?Hoe die er nu uitzien?
Ram probeerde ik op kleine hoek van 30 graden naar binnen te forceren. Maar op veel hogere een hoek van 45-50 graden gleed ie er zowat vanzelf in, waren er niks geen goudkleurige randen meer en makkelijk dicht geklikt. Thanks 👍
i5 4460 | ASrock B85M Pro4| MSI R9 280x | Crucial 250 gb SSD | Crucial 2x4 gb ddr3 | Sharkoon MS120 met x3 fans | Be Quiet! Straight Power e10 400W
Logisch dat je ze er niet in kreeg, op de bovenstaande foto zitten de modules op z'n kop in de sloten 
(of ben ik nou gek?)
Bij nader inzien, de sleuf lengtes lijken te kloppen, ben gewend dat de dram chips aan de bovenkant horen

(of ben ik nou gek?)
Bij nader inzien, de sleuf lengtes lijken te kloppen, ben gewend dat de dram chips aan de bovenkant horen
[Voor 40% gewijzigd door Pjotrofsky op 20-02-2023 09:40]
Volgens mij zitten ze wel goed om, kijk maar naar de 'tandjes' op het RAM en tussen het RAM-slot en het moederbord, de solderingen komen overeen met de opening.Pjotrofsky schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:33:
Logisch dat je ze er niet in kreeg, op de bovenstaande foto zitten de modules op z'n kop in de sloten
(of ben ik nou gek?)
Bij nader inzien, de sleuf lengtes lijken te kloppen, ben gewend dat de chips aan de bovenkant horen
Zekerfreaky35 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:58:
Zitten niet op de kop, als ik de contacten zie dan. Alleen zitten ze op de foto nog lang niet ver genoeg in het slot.
Maar zo te horen is het nu opgelost @TTMJ! ?

En knap als het iemand lukt om een SODIMM op z'n kop er in te krijgen

Met een hamer lukt dat welTTMJ! schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:24:
[...]
Zeker
En knap als het iemand lukt om een SODIMM op z'n kop er in te krijgen

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Pagina: 1