Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mid-range kunnen gamen, af en toe een videootje in elkaar knallen met lichte software zoals Filmora en verder het systeem gebruiken voor de dagelijkse dingen; browsen, office programma's etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. €1200
Ga je overklokken?
Nee
Mijn 2 vragen aan jullie!
Op basis van de BBG uit december 2022 heb ik dit systeem in mijn wenslijst gezet. Enige verschil zijn de AMD Ryzen 7 5700X Boxed en ASRock B550M Steel Legend.
Mijn eerste vraag is: Welk moederbord zou een goed alternatief zijn als ik ook WiFi en Bluetooth mogelijkheden wil?
Mijn tweede vraag is wat breder. Wat is jullie mening over dit systeem uit de BBG van december? Het is inmiddels immers februari dus misschien zijn er nog dingen waar ik nu rekening mee moet houden. Nieuwe uitvoering van product (x) bijvoorbeeld. Ik laat me graag informeren!
Alvast bedankt
Linkje BBG december: review: Desktop Best Buy Guide - December 2022
Ik wil mid-range kunnen gamen, af en toe een videootje in elkaar knallen met lichte software zoals Filmora en verder het systeem gebruiken voor de dagelijkse dingen; browsen, office programma's etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. €1200
Ga je overklokken?
Nee
Mijn 2 vragen aan jullie!
Op basis van de BBG uit december 2022 heb ik dit systeem in mijn wenslijst gezet. Enige verschil zijn de AMD Ryzen 7 5700X Boxed en ASRock B550M Steel Legend.
Mijn eerste vraag is: Welk moederbord zou een goed alternatief zijn als ik ook WiFi en Bluetooth mogelijkheden wil?
Mijn tweede vraag is wat breder. Wat is jullie mening over dit systeem uit de BBG van december? Het is inmiddels immers februari dus misschien zijn er nog dingen waar ik nu rekening mee moet houden. Nieuwe uitvoering van product (x) bijvoorbeeld. Ik laat me graag informeren!
Alvast bedankt

# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | ASRock B550M Steel Legend | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Videokaarten | Powercolor Radeon RX 6700 XT Fighter | € 419,- | € 419,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (without ODD) | € 90,35 | € 90,35 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 74,49 | € 74,49 |
1 | Voedingen | Cooler Master V550 Gold-V2 | € 106,- | € 106,- |
1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 59,24 | € 59,24 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.102,88 |
Linkje BBG december: review: Desktop Best Buy Guide - December 2022