Vraag

• kim_delala
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 19-02 18:32
Mijn vraag
Een maand of twee geleden heb ik een refurbished pc gekocht, met garantie. Helemaal blij was ik ermee, tot de pc na een paar uur steeds heel willekeurig opnieuw op begon te starten. Dit werd een soort loop, waarbij ik ook het blauwe scherm kreeg, en ik heb het bedrijf gecontracteerd. Zij kwamen langs, zeiden dat het aan de ssd lag, en hebben hem meegenomen. Nu heb ik hem donderdag terug gekregen, en wederom hetzelfde probleem. Er zit een nieuwe ssd in als t goed is, dus ik denk niet dat het daaraan ligt. De verkoper zei tegen mij dat hij de pc 24u heeft laten draaien met een haardvuur en dat er niks gebeurt is, echter in het systeem logboek zie ik wel foutmeldingen en waarschuwingen staan in de tijd dat hij bij die persoon stond. Nu kan ik de pc helemaal niet meer gebruiken omdat hij blijft uitvallen, zo frustrerend. Hij zegt dat hij een andere gaat regelen maar ik heb niet zoveel vertrouwen hierin, omdat ik zie dat er fouten staan ook toen de pc bij hem was, en hij dit blijkbaar zelf niet gezien heeft/mij in de maling probeert te nemen. Ik sta op het punt m'n geld terug te vragen en een nieuwe te kopen. Grrrrr!

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb zelf niks aan hardware toegevoegd, hij draait op Windows 10, er zit wel een videokaart op maar die zat er al bij.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via t blauwe scherm fouten opsporen, systeemherstel, en als laatste tussen de uitvallen door in het systeemlogboek gekeken en foto's gemaakt ervan, zodat ik hopelijk achter het probleem kom.

Ik voeg wat foto's bij van de meldingen

Alle reacties

• kim_delala
Ik heb nog veel meer foto's, want dit is slechts een hele kleine greep uit de lijst met foutmeldingen. Bij toepassingen staat er ook enorm veel aan foutmeldingen tussen.

• eheijnen
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Weer trug naar de kompjoeterboer...
Als ze het niet opgelost krijgen een andere of geld terug...

The Internet connected people all around the world. But also the Village Idiots...

• NimRod1337
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:13
Wat is het voor 1, meestal zijn dit Dell of HP oud zakelijke pc's. In dat geval zowel HP als Dell kan je de support assistant tool downloaden en kijken of alles wel up to date is.zoals bios en drivers.

[Voor 4% gewijzigd door NimRod1337 op 19-02-2023 15:54]

• kim_delala
NimRod1337 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:53:
Wat is het voor 1, meestal zijn dit Dell of HP oud zakelijke pc's. In dat geval zowel HP als Dell kan je de support assistant tool downloaden en kijken of alles wel up to date is.zoals bios en drivers.
Dit is een 'budget game pc', merkloos dus eigenlijk, ik zal de specificaties zoals die op hun website stond erbij voegen:

AMD A4-5300 Dual Core processor @ 3.4 - 3.7
GHZ (1MB cache)
6 GB DDR3 geheugen
480 GB Solid State Drive (SSD)
AMD Radeon HD7480D videokaart
DVD-RW Station
Kaartlezer
HDMI (1x), DVI (1X), VGA (D-sub) (1x)
USB 2.0 (4%), USB 3.2 (4X)
WIFI, LAN
Aansluitingen analoog voor toetsenbord en muis

De rest stond niet op m'n screenshot. En inmiddels staat ie niet meer op hun site. Ik maak een foto van de pc kast voor het (merkloze) logo:

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
NimRod1337 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:53:
Dan kun je er ook rekening mee houden dat de laatste W10 update een niet werkende driver heeft geinstalleerd.

• biomass
  • Nu online
Die DCOM error is niet interessant. Heb je ook crashes waarbij de pc niet goed afsluit?

Dat logo is het Bitfenix logo.

• NimRod1337
kim_delala schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:58:
[...]

Dit is een 'budget game pc', merkloos dus eigenlijk, ik zal de specificaties zoals die op hun website stond erbij voegen:

GHZ (1MB cache)
6 GB DDR3 geheugen
DVD-RW Station
Kaartlezer
WIFI, LAN

De rest stond niet op m'n screenshot. En inmiddels staat ie niet meer op hun site. Ik maak een foto van de pc kast voor het (merkloze) logo:[Afbeelding]
Dan zou ik inderdaad op omruilen blijven staan. Gewoon blijven bellen en netjes om blijven vragen. Geen mail, bellen. Op gegeven moment krijg je echt wel een andere.

Regel nu dan wel een zakelijke Dell Optiplex of HP Prodesk of Elitedesk (zakelijke afgeschreven dus meestal nog geen 3-4 jaar oud) dat is meestal veel en veel beter dan deze zelfbouw pc's. Betere drivers en support via de site van Dell/HP etc.

[Voor 8% gewijzigd door NimRod1337 op 19-02-2023 16:08]

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17:28
[...]

GHZ (1MB cache)
6 GB DDR3 geheugen
DVD-RW Station
Kaartlezer
WIFI, LAN

De rest stond niet op m'n screenshot. En inmiddels staat ie niet meer op hun site. Ik maak een foto van de pc kast voor het (merkloze) logo:[Afbeelding]
wajoo had tweakers eerst om advies gevraagd voor je deze zooi kocht

• milotic
milotic schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:02:
[...]

wajoo had tweakers eerst om advies gevraagd voor je deze zooi kocht, en een budget game pc is het ook zeer zeker niet! voor 300 stauw je een een nieuwe budget game pc in elkaar! terug brengen geld terug en nooit meer zaken doen met hun.

• kim_delala
biomass schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:00:
Die DCOM error is niet interessant. Heb je ook crashes waarbij niet goed afsluit?

Dat logo is het Bitfenix logo.
Hij geeft bij bijna alle waarschuwingen die DCOM Error, als ik er tussen de uitvallen even op kan, dan heb ik allemaal van die errors. En dan ook dit soort dingen staan ertussen:

• kim_delala
milotic schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:02:
[...]

wajoo had tweakers eerst om advies gevraagd voor je deze zooi kocht
Ja das achteraf he, dit bedrijfje heeft heel veel goede reviews en zit hier vlakbij, dus ik dacht er goed aan te doen. Les geleerd iig!

• NimRod1337
kim_delala schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:09:
[...]

Ja das achteraf he, dit bedrijfje heeft heel veel goede reviews en zit hier vlakbij, dus ik dacht er goed aan te doen. Les geleerd iig!
Nou, kijk het even iets langer aan, hij kan het nog best gaan oplossen, je weet nog niet waar die mee komt. Vraag een andere en sta erop.

[Voor 3% gewijzigd door NimRod1337 op 19-02-2023 16:13]

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:52
[...]

GHZ (1MB cache)
6 GB DDR3 geheugen
DVD-RW Station
Kaartlezer
WIFI, LAN

Wat al gezegd is dit is troep,weet niet wat je er voor betaald hebt.
Maar het is erg verouderde hardware.

Zou het geld terug eisen in dit geval

• biomass
  • Nu online
Hoe ziet de lijst eruit als je de lijst laat zien zonder Informatie regels? Dit kun je doen voor zowel het Systeem als Applicatie logboek.

Je kunt ook de tijdstippen van de crashes van de laatste tijd terug vinden door een aangepaste view in Eventviewer in te laden: biomass in "PC start automatisch om 00:00!"

• NimRod1337
freaky35 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:13:
[...]

Waar moet je die 5300 mee vergelijken dan, welke gen, ik doe nooit wat met AMD.

• kim_delala
freaky35 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:13:
[...]

250 euro heb ik ervoor betaald. Maar ik had achteraf gezien beter een nieuwe kunnen kopen denk ik, en als hij mij niet op korte termijn een goes werkende pc kan bieden dan sowieso geld terug, want ik heb de pc nodig voor m'n studie :|

• kim_delala
biomass schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:15:
Hoe ziet de lijst eruit als je de lijst laat zien zonder Informatie regels? Dit kun je doen voor zowel het Systeem als Applicatie logboek.

Je kunt ook de tijdstippen van de crashes van de laatste tijd terug vinden door een aangepaste view in Eventviewer in te laden: biomass in "PC start automatisch om 00:00!"
[Afbeelding]
Als ik er in kan komen tussen de uitvallen door plaats ik een foto, ga het nu proberen weer. }:|

• NimRod1337
kim_delala schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:16:
[...]

250 euro heb ik ervoor betaald. Maar ik had achteraf gezien beter een nieuwe kunnen kopen denk ik, en als hij mij niet op korte termijn een goes werkende pc kan bieden dan sowieso geld terug, want ik heb de pc nodig voor m'n studie :|
Dat is... best ruim betaald zeg maar. Niet eens 8GB ram.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:52
Er zit een cpu in die al 11 jaar oud is, qua relaese datum en ddr3 .

Vind 250 euro veel te veel geld voor deze hardware

• kim_delala
freaky35 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:18:
Er zit een cpu in die al 11 jaar oud is, qua relaese datum en ddr3 .

Vind 250 euro veel te veel geld voor deze hardware
Dat is bijzonder, want de persoon die mij deze pc verkocht heeft kon mijn oude laptop niet innemen omdat die ouder dan 10 jaar is. Stomme vraag wellicht, maar kan ik ergens zien hoe oud deze pc is?

• NimRod1337
kim_delala schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:20:
[...]

Dat is bijzonder, want de persoon die mij deze pc verkocht heeft kon mijn oude laptop niet innemen omdat die ouder dan 10 jaar is. Stomme vraag wellicht, maar kan ik ergens zien hoe oud deze pc is?
De CPU is denk ik de beste aanleiding. Of niet AMD experts hier?

• kim_delala
biomass schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:15:

[Afbeelding]
Ik zit erin, alleen ik heb niet zoveel keuzes staan als op uw foto. Dit is wat ik in beeld krijg:

• biomass
  • Nu online
Dat is goed, ik nam aan dat je ook begreep dat je tekst van de code uit het andere topic in een bestandje moest opslaan als .xml bestand.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-03 08:35
NimRod1337 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:22:
[...]

De CPU is denk ik de beste aanleiding. Of niet AMD experts hier?
Dat, maar cpu-z geeft je wat meer punten zoals moederbord type.
Maar prijstechnisch geen goede deal ook al had ie beter gewerkt dan nu het geval.
Maar game pc zou ik het niet meer noemen. Een langzame office pc op zijn hoogst.
Cpu is gewoon traag, toen al niet de beste en 11 jaar later is het er niet beter op geworden.

Dat gezegd hij moet zonder issues W10 draaien, source heb er zelf 1 gehad tot een jaar terug.
Wel geduld nodig maar geen issues zoals hier beschreven worden.
Zou me ook niet echt direct om dcom errors zorgen maken.

[Voor 17% gewijzigd door SpamLame op 19-02-2023 16:49]

WoWs-id dionvdc_ wows numbers wows referral

• biomass
  • Nu online
Het is inderdaad geen nieuwe hardware (uit 2012), voor een prijs die een tweaker er niet voor zou willen betalen. Punt van dit systeem is dat je betaald voor de goede werking, en dan mag je verwachten dat de verkoper alle issues voor je uitvogeld. Het totaalbedrag van het systeem is wel een budget waarin je nauwelijks keus hebt om iets nieuws te kopen.

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
@kim_delala
Gewoon lekker terugbrengen. Product voldoet niet aan je verwachting en heeft hardware wat gewoon 10 jaar oud is. 8)7
Het feit dat het niet normaal draait met een verse installatie geeft voldoende aan dat het troep is.

Willekeurig wat dingen bij elkaar geklikt:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 3 3200G Boxed€ 89,-€ 89,-
1MoederbordenAsus Prime A320M-C R2.0€ 69,53€ 69,53
1BehuizingenLC-Power 2014MB€ 28,75€ 28,75
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2400C14€ 19,99€ 19,99
1VoedingenSilverstone Essential Series ST40F-ES230€ 36,99€ 36,99
1Solid state drivesKioxia Exceria M.2 500GB€ 37,90€ 37,90
Totaal€ 282,16

Is allemaal nieuw en heeft minimaal 2 jaar garantie. Gewoon om een idee te geven wat je nieuw kan kopen.
Beste is een leuke tweehands zakelijk pc kopen (dell, HP). Voor 100 euro ben je al klaar en krijg je iets beters. Eventueel nieuwe videokaart erbij en je hebt een prima pc.

[Voor 3% gewijzigd door chrisborst op 19-02-2023 16:47]

• kim_delala
biomass schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:31:
Dat is goed, ik nam aan dat je ook begreep dat je tekst van de code uit het andere topic in een bestandje moest opslaan als .xml bestand.
Nee dat had ik niet begrepen sorry, ik zit via m'n telefoon op tweakers,
biomass schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:31:
Ik heb t opgeslagen zoals in uw bericht. Maar nu krijg ik deze foutmelding

.. en ik ben er weer uitgegooid en de opstart/herstel/uitval loop is weer begonnen. |:(

[Voor 4% gewijzigd door kim_delala op 19-02-2023 16:49]

• NimRod1337
biomass schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:41:
Het is inderdaad geen nieuwe hardware (uit 2012), voor een prijs die een tweaker er niet voor zou willen betalen. Punt van dit systeem is dat je betaald voor de goede werking, en dan mag je verwachten dat de verkoper alle issues voor je uitvogeld. Het totaalbedrag van het systeem is wel een budget waarin je nauwelijks keus hebt om iets nieuws te kopen.
Voor dat geld heb je inderdaad wel hele leuke Optiplexen uit de 6-7e misschien wel 8e gen. En een stuk kleiner ook dan zo'n zelfbouw bak.

[Voor 3% gewijzigd door NimRod1337 op 19-02-2023 16:50]

• milotic
Stuur mij een dm

• milotic
.

[Voor 99% gewijzigd door milotic op 19-02-2023 16:53]

• milotic
1ProcessorsAMD Ryzen 5 5600 Boxed€ 139,-€ 139,-
1MoederbordenASRock A520M-HDV€ 59,90€ 59,90
1BehuizingenAerocool Hexform (inclusief 3x 120mm FRGB fans)€ 49,90€ 49,90
1Geheugen internG.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS€ 39,86€ 39,86
1VoedingenMSI MAG A550BN€ 59,30€ 59,30
1Solid state drivesLexar NM620 1TB€ 44,90€ 44,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 392,86

videokaart erbij en je hebt dit 2e hands voor 250 (DM)
milotic schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:53:
1ProcessorsAMD Ryzen 5 5600 Boxed€ 139,-€ 139,-
1MoederbordenASRock A520M-HDV€ 59,90€ 59,90
1BehuizingenAerocool Hexform (inclusief 3x 120mm FRGB fans)€ 49,90€ 49,90
1Geheugen internG.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS€ 39,86€ 39,86
1VoedingenMSI MAG A550BN€ 59,30€ 59,30
1Solid state drivesLexar NM620 1TB€ 44,90€ 44,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 392,86

videokaart erbij en je hebt dit 2e hands voor 250 (DM)
prop ik er nog een 1060 6 gb in voor 300 en dan heb je een budget game pc

[Voor 35% gewijzigd door milotic op 19-02-2023 16:54]

• biomass
  • Nu online
kim_delala schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:45:
Ik heb t opgeslagen zoals in uw bericht. Maar nu krijg ik deze foutmelding
.. en ik ben er weer uitgegooid en de opstart/herstel/uitval loop is weer begonnen. |:(
Je kunt hem ook zelf aanmaken (ik vermoed dat er taalprobleempje is met de .xml)

Event sources is een lijst van
  • eventlog
  • Eventlog
  • Kernel-Power
  • Kernel-PowerTrigger
  • User32
Maar goed: als het systeem zou vaak crashed, zou je eigenlijk de verkoper moet laten uitvogelen wat er aan scheelt. Vertel de verkoper ook ook welke apparatuur je er op hebt aangesloten en of je een geaard stopcontact gebruikt. Als je er vanaf wilt, het kan ook geen kwaad om te benoemen dat de CPU minstens net dezelfde criteria voldoet als de laptop die niet ingeruild mocht worden. Als de verkoper 'gewoon' de OEM Windows 7 installatie heeft omgezet in Windows 10, dan kun je wel wat issues verwachten omdat het zo oud is.
Nieuwere hardware tweedehands overnemen is beter zolang je er een geldige Windows 10 licentie bij krijgt. Bij nieuwe hardware moet je de prijs van Windows er ook gewoon nog bij rekenen; 250 euro is daar volgens mij echt niet voldoende voor.

• kim_delala
biomass schreef op zondag 19 februari 2023 @ 17:23:
[...]

Je kunt hem ook zelf aanmaken (ik vermoed dat er taalprobleempje is met de .xml)
[Afbeelding]
Event sources is een lijst van
  • eventlog
  • Eventlog
  • Kernel-Power
  • Kernel-PowerTrigger
  • User32
Maar goed: als het systeem zou vaak crashed, zou je eigenlijk de verkoper moet laten uitvogelen wat er aan scheelt. Vertel de verkoper ook ook welke apparatuur je er op hebt aangesloten en of je een geaard stopcontact gebruikt. Als je er vanaf wilt, het kan ook geen kwaad om te benoemen dat de CPU minstens net dezelfde criteria voldoet als de laptop die niet ingeruild mocht worden. Als de verkoper 'gewoon' de OEM Windows 7 installatie heeft omgezet in Windows 10, dan kun je wel wat issues verwachten omdat het zou oud is.
Nieuwere hardware tweedehands overnemen is beter zolang je er een geldige Windows 10 licentie bij krijgt. Bij nieuwe hardware moet je de prijs van Windows er ook gewoon nog bij rekenen; 250 euro is daar volgens mij echt niet voldoende voor.
Nou hij heeft 'm hier zelf geïnstalleerd dus hij is op de hoogte van hoe wat en waar qua aansluiten en stopcontacten. Echter heeft hij hier ter plaatse een Windows 10 licentie gekocht, en dat was uit m'n hoofd een home licentie van 20 euro oid, t was niet veel duurder iig. Heb ik gelijk n andere vraag, als ik in het logboek kijk zie ik allemaal tijden en data staan. De verkoper vertelde mij dat hij hem 24 u heeft laten draaien met een 4k haardvuur aan. Alleen t logboek geeft dat niet aan. Die geeft allerlei meldingen vanaf een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd, maar dat is in totaal max een uurtje wat ik kan zien zelf. Geeft t logboek het altijd aan als ie aanstaat? Hopelijk is het duidelijk zoals ik het heb getyped haha.

• biomass
  • Nu online
Als je in het Systeem Logboek filtert op event 6009, zou je alle starts van Windows moeten zien die in het log bewaart zijn. Als je weinig historie ziet, kan dit twee dingen betekenen: Alles is recent nieuw geinstalleerd, of er zijn zoveel meldingen/fouten dat de standaard ruimte die gereserveerd niet toereikend is en alleen de meeste recente meldingen zijn overgebleven. Voor het Systeem logboek is de standaard instelling: 20MB groot, oudste event wordt het eerst overschreven.
Het starten van dat haardvuur zul je niet zomaar terugvinden, er zijn talloze apps die niets loggen in Eventviewer.

• kim_delala
@biomass t gaat me niet specifiek om t haardvuur, ikben gewoon benieuwd of hij idd de pc 24u probleemloos heeft laten draaien, eigenlijk is de vraag dus meer of je kan zien dat ie aangestaan heeft. Maar ik ga straks even kijken met wat in uw vorige berichtje stond, aan en uitzetten zegt ook wat uiteraard ]

• NimRod1337
Ik zou er geen energie meer in steken, dit blijft een onbetrouwbaar systeem. Vraag je geld terug en regel zoiets als dit: v&a aangeboden: Dell OptiPlex 5040 SFF [256GB SSD/8GB RAM]

Nb. bij dit soort zakelijke pc's zit een Windows licentie inbegrepen ipv dat shady gedoe met licentietjes van 20 euro.

Die staatjes hierboven zijn mooi, maar daar moet dus nog een Windows licentie extra bij komen.

[Voor 29% gewijzigd door NimRod1337 op 19-02-2023 18:18]

• milotic
NimRod1337 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:03:
Ik zou er geen energie meer in steken, dit blijft een onbetrouwbaar systeem. Vraag je geld terug en regel zoiets als dit: v&a aangeboden: Dell OptiPlex 5040 SFF [256GB SSD/8GB RAM]

Nb. bij dit soort zakelijke pc's zit een Windows licentie inbegrepen ipv dat shady gedoe met licentietjes van 20 euro.

Die staatjes hierboven zijn mooi, maar daar moet dus nog een Windows licentie extra bij komen.
Tientje klaar?

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Dat is wat de post hierboven bedoeld met shady. Er zijn een aantal webshops die windows key verkopen die afkomstig zijn van bedrijven of andere opgekochte keys. In de voorwaarde van microsoft wordt vaak bepaald dat deze niet door verkocht mogen worden omdat ze goedkoop aan een bedrijf zijn verkocht.
Hier zijn wel wat rechtszaken over geweest maar een keiharde uitspraak is er niet.
Het blijft dus een gok of de key die je koopt blijft werken of dat hij uberhaupt als retail key verkocht had mogen worden.
Zelf heb ik ook zo'n key gekocht en die bleek gelukkig afkomstig te zijn van een retail licentie voor win10 pro. Dus toevallig mazzel gehad.

• milotic
Na 300 PCs verder never in problemen
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee