Ik ben mij bezig met het voorbereiden op mijn vakantie. Ik ga binnenkort naar Amerika 17 tot 26 April 2023 naar New York en Washington DC. Natuurlijk heeft mijn hotel waar ik verblijft gratis Wi-Fi. Maar onderweg wil ik mijn eigen verbinding. Omdat dit mijn eerste keer is naar Amerika. Ik heb in Nederland T-Mobile Unlimited. Is er in Amerika e-sim mogelijk?
Ik verblijf maar 12 dagen totaal in Amerika en wil niet vast zitten aan een abonnement, zijn er prepaid opwaarderen mogelijkheden? Ik wil graag T-Mobile. Ik zie bijvoorbeeld bij T-Mobile voor 50 dollar Unlimited of 10GB voor 40 dollar. Wat is jullie advies en hebben jullie er ervaring mee? Ik wil geen abonnement.
Zijn er nog pakketten beschikbaar tussen 10GB internet naar Unlimited? Is 5G daar al beschikbaar?
Mijn toestel: S22 Ultra
Alvast bedankt
Ik verblijf maar 12 dagen totaal in Amerika en wil niet vast zitten aan een abonnement, zijn er prepaid opwaarderen mogelijkheden? Ik wil graag T-Mobile. Ik zie bijvoorbeeld bij T-Mobile voor 50 dollar Unlimited of 10GB voor 40 dollar. Wat is jullie advies en hebben jullie er ervaring mee? Ik wil geen abonnement.
Zijn er nog pakketten beschikbaar tussen 10GB internet naar Unlimited? Is 5G daar al beschikbaar?
Mijn toestel: S22 Ultra
Alvast bedankt
[Voor 16% gewijzigd door PizzaHut op 19-02-2023 00:45]