sluiten

Uitnodiging online gebruikerstest

We zijn op zoek naar deelnemers voor een leuke online gebruikerstest. Voor de test zoeken we gebruikers die veel gebruik maken van Pricewatch en het forum. Het interview duurt ongeveer 45 minuten en voor je deelname krijg je €40,- vergoeding.

Heb je op vrijdag 14 april tijd om mee te doen (tussen 9:00 en 17:00)? Meld je dan aan en wellicht zien we je snel!

Aanmelden

• PizzaHut
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 26-03 15:01
Ik ben mij bezig met het voorbereiden op mijn vakantie. Ik ga binnenkort naar Amerika 17 tot 26 April 2023 naar New York en Washington DC. Natuurlijk heeft mijn hotel waar ik verblijft gratis Wi-Fi. Maar onderweg wil ik mijn eigen verbinding. Omdat dit mijn eerste keer is naar Amerika. Ik heb in Nederland T-Mobile Unlimited. Is er in Amerika e-sim mogelijk?

Ik verblijf maar 12 dagen totaal in Amerika en wil niet vast zitten aan een abonnement, zijn er prepaid opwaarderen mogelijkheden? Ik wil graag T-Mobile. Ik zie bijvoorbeeld bij T-Mobile voor 50 dollar Unlimited of 10GB voor 40 dollar. Wat is jullie advies en hebben jullie er ervaring mee? Ik wil geen abonnement.

Zijn er nog pakketten beschikbaar tussen 10GB internet naar Unlimited? Is 5G daar al beschikbaar?

Mijn toestel: S22 Ultra

Alvast bedankt

[Voor 16% gewijzigd door PizzaHut op 19-02-2023 00:45]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Is een heel topic voor: [Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland

Gewoon een winkel binnenlopen. De laatste keer dat ik in de VS dat heb gedaan had T-mobile wat aparte frequenties die niet op elke Europese telefoon werkte, en AT&T wel. Maar dat is alweer 8 jaar terug.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Je zou ook eens wat kampeerwinkels kunnen bellen, daar is een grote markt voor mensen die fulltime in een busje of camper wonen maar toch internet willen. Mogelijk dat er een interessante pre-paid oplossing is waar je niet meteen aan een jaarabonnement zit

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:14
En het in het topic over vakantie in de USA staat ook e.e.a.
Gewoon een winkel binnenlopen. De laatste keer dat ik in de VS dat heb gedaan had T-mobile wat aparte frequenties die niet op elke Europese telefoon werkte, en AT&T wel. Maar dat is alweer 8 jaar terug.
Mijn ervaring is dat in de winkels een simkaart duurder was dan een esim (afgelopen september/oktober in de VS). Ik heb in de VS goede ervaringen met een esim van nomad: https://www.getnomad.app/. In Argentinië gebruik gemaakt van airalo: https://www.airalo.com/.

Met beide goede ervaringen. Ware het niet dat een simkaartje kopen in Argentinië achteraf gezien (veel te maken met de wisselkoers), voordeliger was geweest.

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-03 21:18
https://www.airalo.com/united-states-esim/change-30days-20gb

Gebruik van gemaakt in Canada en daar was de service prima. Meteen verbinding. Zal voor USA niet anders zijn. Prima ervaringen mee. En het is e-Sim en prepaid.

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:34
https://prepaid-data-sim-...iki/Prepaid_SIM_with_data. Daar staan voor alle landen ter wereld alle info over prepaid data-simkaarten.

[Voor 3% gewijzigd door Oekiejoekie op 19-02-2023 05:15]

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-03 22:54
In Oktober zat ik in Miami. Daar had ik een sim in een lokale At&t winkel gekocht.
Je koopt de sim (standaard tarief) en moet dan nog betalen voor de hoeveelheid GB die je wilt.

In de winkel ging het wel wat moeizaam met mijn Samsung activeren. In de iPhone van m'n vriendin werkte ie wel gelijk. De att medewerker moest onze imei ook in het systeem zetten. Begrijp nog steeds niet waarom.

Later die avond in het appartement de sim weer in mijn Samsung gedaan en toen werkte ie wel.

En ondanks dat het een data only sim was, kreeg ik wel meerdere spam smsjes en telefoontjes uit de USA.

@ts Op jouw data ben ik er ook weer. Toevallig ook in DC en NY. Ik neem dan T Mobile denk ik.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:57
Laatste keer ook daar tmobile genomen. Gaat perfect. Ging 3 weken dus gewoon voor dat 10tje meer unlimited genomen. Afhankelijk waar je heen gaat heb je soms ook gewoon geen bereik.

Je hebt tegenwoordig ook gewoon van die e-Sim apps waar je simpel een e-Sim mee kan kopen. Hoef je geeneens meer langs een winkel

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:57
Je kunt ook voor 20 Euro 5Gb op je T-Mobile abonnement aanzetten voor in de VS (bundel is 30 dagen geldig):
https://www.t-mobile.nl/k...buitenland/travel-en-surf
Hoef je niet moeilijk te doen voor die 12 dagen.

• PizzaHut
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 26-03 15:01
swhnld schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:22:
Je kunt ook voor 20 Euro 5Gb op je T-Mobile abonnement aanzetten voor in de VS (bundel is 30 dagen geldig):
https://www.t-mobile.nl/k...buitenland/travel-en-surf
Hoef je niet moeilijk te doen voor die 12 dagen.
Uiteraard wil ik iedereen bedanken voor zijn bijdragen hier. Heeft mij enorm geholpen.

Ik bestel dit via T-Mobile zelf? 5000 MB (5GB) hoeveel heb ik per dag voor die 12 dagen. Kan ik het vandaag sl regelen voor 17 april tot 26 April

Dit is dus beter dan een losse simkaart

[Voor 5% gewijzigd door PizzaHut op 19-02-2023 13:40]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:57
PizzaHut schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:39:
[...]

Uiteraard wil ik iedereen bedanken voor zijn bijdragen hier. Heeft mij enorm geholpen.

Ik bestel dit via T-Mobile zelf? 5000 MB (5GB) hoeveel heb ik per dag voor die 12 dagen. Kan ik het vandaag sl regelen voor 17 april tot 26 April

Dit is dus beter dan een losse simkaart
Je zet dit aan in Mijn T-Mobile via website of app. Beste een dag tevoren, want is 30 dagen geldig na activeren.
Bundel is dus 30 dagen geldig, of je dat allemaal op dag 1 al gebruikt of niet. Is de bundel op kun je weer een nieuwe aanzetten.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee