Vraag

• pistachenoot
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 20-03 21:37
Beste,

Onlangs heb ik een nieuwe tablet gekocht. een Lenovotab M10 FHD plus, serienummer (ha1hskw3).

Nu heb ik mij een nieuwe hoes gekocht met een ingebouwd toetsenbord (KB-X0256). Ik heb deze opgeladen en geconnecteerd.

Nu blijkt dat meerder toetsen het niet doen, ik heb alles afgesloten en opnieuw en opnieuw geprobeerd maar ik weet verder ook niet wat er aan de hand is.

Op internet vind ik zelf niet de informatie die ik zoek. De kerel in de winkel zei dat dit toetsenbord zou moeten werken, maar niet dus.

Ik heb wat informatie gevonden dat mijn tablet dat toetsenbord niet zou ondersteunen vanwege een ouder model. Maar alsnog vind ik niets concreet over tablets enkel van laptops.

Hopelijk kan hier iemand me wat raad geven of bevestigen dat het niet compatibel is voor mijn toestel.
Voor ik terug ga naar de Media Markt waar je O ZO goed geholpe, wordt met problemen.

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:27
Als een deel van de toetsen wel werkt en een deel niet, dan is de verbinding er wel en waarschijnlijk de hardware kapot, dus terug naar de winkel ermee.

• pistachenoot
Oke dan weet ik wat me te doen staat.

Ik heb ook altijd pech in dat soort dingen

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 24-03 17:26
swhnld schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:29:
Als een deel van de toetsen wel werkt en een deel niet, dan is de verbinding er wel en waarschijnlijk de hardware kapot, dus terug naar de winkel ermee.
Niet per se. Als de juiste drivers er niet zijn wordt het toetsenbord mogelijk niet goed herkend en werken dus niet alle toetsen of voeren bepaalde toetsen de verkeerde actie uit. Het kan kloppen dat het toetsenbord enkel in combinatie met een ander model fatsoenlijk werkt.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:27
RepareerDroid schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:59:
[...]
Niet per se. Als de juiste drivers er niet zijn wordt het toetsenbord mogelijk niet goed herkend en werken dus niet alle toetsen of voeren bepaalde toetsen de verkeerde actie uit. Het kan kloppen dat het toetsenbord enkel in combinatie met een ander model fatsoenlijk werkt.
Theoretisch kan dat inderdaad, maar het is niet erg waarschijnlijk met een Bluetooth toetsenbord. Echter als dat blijkt in de winkel dan is omruilen ook gelijk te regelen.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:49
Tip: neem je tablet mee en test in winkel

• pistachenoot
Normaal was dat ook het plan om in de winkel te testen. Maar de batterij was leeg, dus thuis opgeladen.
Eerst ook nog wat moeite gehad met het aanzetten en daadwerkelijk te concentreren. Lag dat aan mij of aan het toestel geen idee.

Binnenkort ga ik er mee terug naar de winkel en dan weet ik meer.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee