Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
3ds max in combinatie met corona renderer. Dit is een CPU renderer, dus CPU is zeer belangrijk,.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~2500 EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD, de rest van de oude pc word een gaming pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Toekomst-proof GPU voor mogelijke andere renderers, maar voor nu is ram en cpu zeer belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst "zo stil mogelijk" - voor zo ver dat kan in dit werk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn lijst bekijken en mogelijke aanpassingen maken of mij sturen in de juiste richting, aangezien ik geen idee heb wat momenteel op de markt is en ik door het bomen het bos niet meer zie
Ik zit al een aantal jaar niet meer in deze wereld en heb dus geen idee waar ik momenteel echt naar moet kijken. Deze lijst heb ik van een andere forum post "gepikt" en vond dat deze ook aardig in mijn straatje pastte. Waar kan ik het beste op letten of verbeteringen aan maken?
3ds max in combinatie met corona renderer. Dit is een CPU renderer, dus CPU is zeer belangrijk,.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~2500 EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD, de rest van de oude pc word een gaming pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Toekomst-proof GPU voor mogelijke andere renderers, maar voor nu is ram en cpu zeer belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst "zo stil mogelijk" - voor zo ver dat kan in dit werk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn lijst bekijken en mogelijke aanpassingen maken of mij sturen in de juiste richting, aangezien ik geen idee heb wat momenteel op de markt is en ik door het bomen het bos niet meer zie
Ik zit al een aantal jaar niet meer in deze wereld en heb dus geen idee waar ik momenteel echt naar moet kijken. Deze lijst heb ik van een andere forum post "gepikt" en vond dat deze ook aardig in mijn straatje pastte. Waar kan ik het beste op letten of verbeteringen aan maken?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-13700K Boxed | € 449,- | € 449,- |
1 | Moederborden | Gigabyte AORUS Z790 ELITE AX | € 299,- | € 299,- |
1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 4080 16GB X3 | € 1.329,- | € 1.329,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 802 Zwart | € 189,50 | € 189,50 |
1 | Kabels | be quiet! 12VHPWR PCIe Adapter Kabel Zwart | € 19,90 | € 19,90 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 Bruin | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF556C36BBEK2-64 | € 269,- | € 269,- |
Pixel 6 | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED