Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik ben van plan een Visor Platinum aan te schaffen, maar ik had nog wat vraagjes over de stroomvoorziening.

a) Op de site van Handspring staat "Use only Alkaline batteries" en volgens mij staat er ook nog bij dat je je apparaat ermee kan beschadigen als je het niet doet.

Ik wil echter gebruik maken van oplaadbare NiMH's, is dat een probleem?

b) Hoe lang doe je nou écht met een setje batterijen? Die tijdsopgaaf op een marketingwebsite kan ik maar moeilijk serieus nemen.

c) Als je een setje batterijen vervangt, gewoon, vlot de oude eruit en de nieuwe erin, niet er een week over doen ofzo, blijft het geheugen dan bewaard of moet je voor je de batterijen vervangt met hotsync een image maken en dat na het vervangen terugzetten?

Zijn misschien erg voordehandliggende antwoorden op mijn vragen, maar ik wil het even zeker weten voor ik 600 piek uitgeef.

Bij voorbaat dank.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:33

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik heb de voorloper, de visor deluxe. er kunnen gewoon oplaadbare batterijen in. nog nooit last van gehad. ik heb zelf NiMH batt met 700mha zodat ze lang meegaan. als je ze verwisselt blijven gegeven gewoon behouden. ik denk dat die van mij toch gauw een paar weken (2 tot 3) meegaan. maar omdat het toch oplaadbare zijn maakt het niet zoveel uit. ik heb twee setjes dus als de ene leeg zijn stop ik gewoon de andere erin.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Okee, dan weet ik denk ik genoeg, bedankt.

Ik zag trouwens net in de Conrad catalogus dat Panasonic oplaadbare NiMH batterijen heeft van 1500mAh. Geweldig! :)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:33

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

dat van conrad klopt geloof ik niet. zijn de aa en niet de aaa.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Bagger. Nja, zet er wel in natuurlijk, de AA en de AAA hadden dezelfde waarde.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-03 11:35
bij de HEMA :P

hfl 12.50 voor 2 1100 aph batterijtjes :)
oplaadbaar :)
Pagina: 1