Vraag
Alle reacties
Of niet poepen op de stekker.
Ik heb werkelijk geen betere ideeën.
Wat zei de gene die de sticker heeft geplakt?
Ik zou zeggen: Haal deze stekker niet uit het stopcontact. Maar blijkbaar heeft iemand dat toch gedaanHunter71 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:08:
Mijn vraag
Wie weet de betekenis van de sticker op mijn foto?[Afbeelding]
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Verboden de stekker uit het stopcontact te halen.
Speel ook Airplane Manager en Repeat
Gokje: De vorige bewoner had een schoonmaakster. En die stekker mocht ze er niet uit trekken om de stofzuiger in te doen omdat er iets belangrijks op zat aangeslotenHunter71 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:08:
Mijn vraag
Wie weet de betekenis van de sticker op mijn foto?[Afbeelding]
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
[Voor 93% gewijzigd door Ardana op 18-02-2023 00:20]
[Voor 84% gewijzigd door Ardana op 18-02-2023 00:21]
[Voor 86% gewijzigd door Ardana op 18-02-2023 00:21]
Doet me denken aan de begin tijd van internet bij een bedrijf met de webserver naast een bureau en toen was er ook een wcd nodig voor de stofzuiger toen de schoonmaak in de avond aan de slag ging.Oekiejoekie schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:18:
[...]
Gokje: De vorige bewoner had een schoonmaakster. En die stekker mocht ze er niet uit trekken om de stofzuiger in te doen omdat er iets belangrijks op zat aangesloten
Ik heb het een keer meegemaakt met een vriezer, en mijn zoontje van 4. Die had hem uitgezet.Maar hij had ook keurig het knopje ingedrukt wat het alarm uitschakelde als de vriezer te warm werd. Resultaat: Toen we terug kwamen van vakantie lag er een plas voor de vriezer, en kon alles weg... Oke, was wel meteen het moment on de vriezer een keer op te ruimenjongetje schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:38:
[...]
Doet me denken aan de begin tijd van internet bij een bedrijf met de webserver naast een bureau en toen was er ook een wcd nodig voor de stofzuiger toen de schoonmaak in de avond aan de slag ging.

Imagination is a hell of a thingjongetje schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 07:52:
@Kurkentrekker Wow, terwijl het antwoord al bekend is zo iets vreemds roepen. Nooit een opbouw wandcontactdoos gezien?

Ik dacht ook dat het een opbouw WCD was maar is het wel een opbouw WCD? Het ding lijkt wel heel glad aan de voorzijde als je de foto groter maakt. Er is geen randje of niks waar een ingang voor een stekker kan zitten. En als het een opbouw WCD is dan sluit ie wel heel slecht aan op een opbouwraampje?jongetje schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 07:52:
@Kurkentrekker Wow, terwijl het antwoord al bekend is zo iets vreemds roepen. Nooit een opbouw wandcontactdoos gezien?
Al zou een dergelijke sticker op een opbouw WCD wel de meest logische verklaring zijn.
[Voor 7% gewijzigd door No Hands op 18-02-2023 10:14]
Veroordeel niet, verwonder u slechts

Er zit een plastic kapje over de WCD en stekker om de stekker te verbergen (tegen mensen die hem er per ongeluk uit zouden willen trekken), de sticker is om nog duidelijker te maken (dan de kap alleen) dat dat niet de bedoeling is. (Of er zit gewoon enkel een kabel met kroonsteen of wago aangesloten op de kabels in de inbouwdoos erachter)
De grote vraag is, wat voor super belangrijke installatie wordt hiermee van stroom voorzien ?

[Voor 9% gewijzigd door AzertyNL op 18-02-2023 10:24]
Zo vreemd? Als je veel in huizen hebt geklust zie je dat mensen soms de meest vreemde dingen hebben bedacht. Bovendien zie je de sticker over de plek gaan waar anders de stekker in zou moeten, dus dat er een kapje over het stopcontact heen zit is niet geheel ondenkbaar.jongetje schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 07:52:
Nog beter: geen internet / netwerk op locatie, 3x iemand langsgestuurd ('s nachts), elke keer die daar was: geen probleem.jongetje schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:38:
[...]
Doet me denken aan de begin tijd van internet bij een bedrijf met de webserver naast een bureau en toen was er ook een wcd nodig voor de stofzuiger toen de schoonmaak in de avond aan de slag ging.
Had iemand de modem aangesloten op een stopcontact dat mee uitging als je het licht uitdeed 🤪
Hoeft niet eens vreemd te zijn, het is meer de oplossing van iets wat 'later' is aangepast. Wij hebben dezelfde sticker op een stopcontact zitten voor een broyeurtoilet, was niet de eerste keer dat alles verstopt raakte als er gasten bleven overnachten en de stekker voor een oplader hadden gebruikt.Kurkentrekker schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:19:
[...]
Zo vreemd? Als je veel in huizen hebt geklust zie je dat mensen soms de meest vreemde dingen hebben bedacht. Bovendien zie je de sticker over de plek gaan waar anders de stekker in zou moeten, dus dat er een kapje over het stopcontact heen zit is niet geheel ondenkbaar.
Natuurlijk kan je 5-10k uitgeven om een 'perfecte' afwerking van WC/verwarming/whatever te maken, maar binnen de oplossing die gekozen is, prima oplossing.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij de meeste, niet oude, huizen zitten ze op 30cm van de vloer en zeker niet zo strak in de hoek.
Ik wordt steeds nieuwsgieriger.
@TS: trek 'm er eens uit

If all hell breaks loose dan klopt de sticker in ieder geval

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Sticker met pictogram om te duiden dat het verboden is om de stekker uit het stopcontact te halen.
Vinyl sticker met een hoge kleefkracht en een kwalitatieve zeefdruk
Standaard afmetingen: Ø50 en Ø90mm. Andere afmetingen op aanvraag.
Nu zien we niet of het een kapje is of een opbouwstekkerdoos is.
En als er een kabel in de plintgoot gaat..... waar gaat de kabel heen?
Trein?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.
Over mij