sluiten

Uitnodiging online gebruikerstest

We zijn op zoek naar deelnemers voor een leuke online gebruikerstest. Voor de test zoeken we gebruikers die veel gebruik maken van Pricewatch en het forum. Het interview duurt ongeveer 45 minuten en voor je deelname krijg je €40,- vergoeding.

Heb je op vrijdag 14 april tijd om mee te doen (tussen 9:00 en 17:00)? Meld je dan aan en wellicht zien we je snel!

Aanmelden

Toon posts:

Sticker met verbodsteken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Hunter71
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21-03 22:55
Mijn vraag
Wie weet de betekenis van de sticker op mijn foto?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
Geen stekker insteken
Of niet poepen op de stekker.

Ik heb werkelijk geen betere ideeën.
Wat zei de gene die de sticker heeft geplakt?

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Hunter71 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:08:
Mijn vraag
Wie weet de betekenis van de sticker op mijn foto?[Afbeelding]

...

...
Ik zou zeggen: Haal deze stekker niet uit het stopcontact. Maar blijkbaar heeft iemand dat toch gedaan :)

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Volgens mij hoort de sticker 90 graden gedraaid geplakt te worden.
Verboden de stekker uit het stopcontact te halen.

Speel ook Airplane Manager en Repeat

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verboden stekker te verwijderen uit wcd?

[Voor 61% gewijzigd door Luit op 17-02-2023 22:18]

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:34
Hunter71 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:08:
Mijn vraag
Wie weet de betekenis van de sticker op mijn foto?[Afbeelding]

...

...
Gokje: De vorige bewoner had een schoonmaakster. En die stekker mocht ze er niet uit trekken om de stofzuiger in te doen omdat er iets belangrijks op zat aangesloten :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:14
<knip> Off-topic.

[Voor 93% gewijzigd door Ardana op 18-02-2023 00:20]

• Oekiejoekie
<knip> Off-topic.Het is hier geen Huiskamer.

[Voor 84% gewijzigd door Ardana op 18-02-2023 00:21]

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:14
<knip> Off-topic.Het is hier geen Huiskamer.

[Voor 86% gewijzigd door Ardana op 18-02-2023 00:21]

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:25
Oekiejoekie schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:18:
[...]

Gokje: De vorige bewoner had een schoonmaakster. En die stekker mocht ze er niet uit trekken om de stofzuiger in te doen omdat er iets belangrijks op zat aangesloten :+
Doet me denken aan de begin tijd van internet bij een bedrijf met de webserver naast een bureau en toen was er ook een wcd nodig voor de stofzuiger toen de schoonmaak in de avond aan de slag ging.

• Oekiejoekie
jongetje schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:38:
[...]

Doet me denken aan de begin tijd van internet bij een bedrijf met de webserver naast een bureau en toen was er ook een wcd nodig voor de stofzuiger toen de schoonmaak in de avond aan de slag ging.
Ik heb het een keer meegemaakt met een vriezer, en mijn zoontje van 4. Die had hem uitgezet.Maar hij had ook keurig het knopje ingedrukt wat het alarm uitschakelde als de vriezer te warm werd. Resultaat: Toen we terug kwamen van vakantie lag er een plas voor de vriezer, en kon alles weg... Oke, was wel meteen het moment on de vriezer een keer op te ruimen :)

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:16
Is dat een wcd of iets anders, zag ook al soortgelijke symboolsticker maar dan in het blauw dat je eerst de stekker eruit moet halen voordat je het openmaakt, weet niet of dat hier van toepassing is.

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Aan de linkerkant zie je een ventiel van een radiator. Als je daar bij zou moeten om die te laten leeglopen, komt er vocht uit en druipt dat zo in je stopcontact. Daarom is er een witte plastic afdek unit overheen geplaatst. Met een vreemde sticker waar op aangegeven staat dat je dit stopcontact niet meer moet gebruiken.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:25
@Kurkentrekker Wow, terwijl het antwoord al bekend is zo iets vreemds roepen. Nooit een opbouw wandcontactdoos gezien?

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:24
jongetje schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 07:52:
@Kurkentrekker Wow, terwijl het antwoord al bekend is zo iets vreemds roepen. Nooit een opbouw wandcontactdoos gezien?
Imagination is a hell of a thing :*)

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:11
Ik dacht ook dat het een opbouw WCD was maar is het wel een opbouw WCD? Het ding lijkt wel heel glad aan de voorzijde als je de foto groter maakt. Er is geen randje of niks waar een ingang voor een stekker kan zitten. En als het een opbouw WCD is dan sluit ie wel heel slecht aan op een opbouwraampje?
Al zou een dergelijke sticker op een opbouw WCD wel de meest logische verklaring zijn.

[Voor 7% gewijzigd door No Hands op 18-02-2023 10:14]

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• AzertyNL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-03 21:42
Raad maar raak voor een knaak momentje B-) : Het is een inbouw WCD, met een stekker erin, waarvan de kabel in de holle plint eronder vertrekt (dus niet zichtbaar op de foto)
Er zit een plastic kapje over de WCD en stekker om de stekker te verbergen (tegen mensen die hem er per ongeluk uit zouden willen trekken), de sticker is om nog duidelijker te maken (dan de kap alleen) dat dat niet de bedoeling is. (Of er zit gewoon enkel een kabel met kroonsteen of wago aangesloten op de kabels in de inbouwdoos erachter)

De grote vraag is, wat voor super belangrijke installatie wordt hiermee van stroom voorzien ? :?

[Voor 9% gewijzigd door AzertyNL op 18-02-2023 10:24]

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zo vreemd? Als je veel in huizen hebt geklust zie je dat mensen soms de meest vreemde dingen hebben bedacht. Bovendien zie je de sticker over de plek gaan waar anders de stekker in zou moeten, dus dat er een kapje over het stopcontact heen zit is niet geheel ondenkbaar.

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03 21:33

WhiteDog

met zwarte hond

jongetje schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:38:
[...]

Nog beter: geen internet / netwerk op locatie, 3x iemand langsgestuurd ('s nachts), elke keer die daar was: geen probleem.

Had iemand de modem aangesloten op een stopcontact dat mee uitging als je het licht uitdeed 🤪

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kurkentrekker schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:19:
[...]

Zo vreemd? Als je veel in huizen hebt geklust zie je dat mensen soms de meest vreemde dingen hebben bedacht. Bovendien zie je de sticker over de plek gaan waar anders de stekker in zou moeten, dus dat er een kapje over het stopcontact heen zit is niet geheel ondenkbaar.
Hoeft niet eens vreemd te zijn, het is meer de oplossing van iets wat 'later' is aangepast. Wij hebben dezelfde sticker op een stopcontact zitten voor een broyeurtoilet, was niet de eerste keer dat alles verstopt raakte als er gasten bleven overnachten en de stekker voor een oplader hadden gebruikt.

Natuurlijk kan je 5-10k uitgeven om een 'perfecte' afwerking van WC/verwarming/whatever te maken, maar binnen de oplossing die gekozen is, prima oplossing.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:30

QuattroNL

It is I.

Het valt me wel/ook op dat deze inbouw wcd wel erg laag en zover in de hoek geplaatst is.
Bij de meeste, niet oude, huizen zitten ze op 30cm van de vloer en zeker niet zo strak in de hoek.

Ik wordt steeds nieuwsgieriger.
@TS: trek 'm er eens uit :+
If all hell breaks loose dan klopt de sticker in ieder geval _O-

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

• Dapdodo
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 30-03 19:48
De goot eronder ziet er wel uit als gootplint.

• Roderiktweaker
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:32
Allicht een betere foto om te zien of er een kabel in de plint verdwijnt?

• 6R15
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-03 11:22
Als je zoekt op de afbeelding zelf dan kom je uit bij een webshop die ze verkoopt met de volgende informatie erbij:

Sticker met pictogram om te duiden dat het verboden is om de stekker uit het stopcontact te halen.
Vinyl sticker met een hoge kleefkracht en een kwalitatieve zeefdruk
Standaard afmetingen: Ø50 en Ø90mm. Andere afmetingen op aanvraag.

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Heb meer foto's bijv van de voorkant.
Nu zien we niet of het een kapje is of een opbouwstekkerdoos is.

En als er een kabel in de plintgoot gaat..... waar gaat de kabel heen?

Trein?

• Hunter71
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21-03 22:55
We wonen hier net en de vorige bewoner heeft er nooit iets mee gedaan. De wcd zit naast de meterkast. Het plan van de vloerverwarmingsinstallateur is om daar de verdeler op aan te sluiten.

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03:02
Zal wel een router oid op aangesloten hebben gezeten.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:32

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Duw eens een multimeter in de WCD. Komt er 230V uit of misschien is 'ie bedoeld / gebruikt voor iets anders?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee