Aan de mods, er ging iets mis. Ik was bezig met de titel en raakte per ongeluk de enter toets aan. Maar krijg titel niet aangepast
Ik wilde vragen, Welke dell laptops zijn bouwtechnisch gelijk aan een dell 7280
Beste mensen,
Ik heb een dell 7280 laptop gekregen die lijkt te werken maar mist de onderkant. Nu vermoed ik dat er verschillende type nummers laptops "bouwtechnisch"gelijk zullen zijn aan deze laptop. Ik vermoed dat dell dezelfde behuizing voor verschillende configuraties gebruikt.
Weet iemand toevallig welke deze mogelijk kunnen zijn?
Ik vindt helaas geen donor of defecte toestellen van type 7280 op marktplaats of tweedehands.be
Het lijkt erop dat de 7000 serie (mits 12 inch) de gelijke bouw heeft als ik mijn onderzoek goed gedaan heb.

Ik wilde vragen, Welke dell laptops zijn bouwtechnisch gelijk aan een dell 7280
Beste mensen,
Ik heb een dell 7280 laptop gekregen die lijkt te werken maar mist de onderkant. Nu vermoed ik dat er verschillende type nummers laptops "bouwtechnisch"gelijk zullen zijn aan deze laptop. Ik vermoed dat dell dezelfde behuizing voor verschillende configuraties gebruikt.
Weet iemand toevallig welke deze mogelijk kunnen zijn?
Ik vindt helaas geen donor of defecte toestellen van type 7280 op marktplaats of tweedehands.be
Het lijkt erop dat de 7000 serie (mits 12 inch) de gelijke bouw heeft als ik mijn onderzoek goed gedaan heb.
[Voor 85% gewijzigd door mktechnologie op 17-02-2023 17:29]