Ik heb net een topic geopend over de meningen mbt Windows XP, maar deze werd wederom meteen gesloten??? Oke ik snap de reden wel, maar is dat ons probleem?? Geef gewoon iedereen die een request plaats een ban, dan zijn we daar gewoon vanaf, maar laat dat topic gewoon een keer open. Er zijn toch ook topic mbt WinXP problemen?? Daar kunnen toch ook requests in geplaatst worden?? Waarom blijven die wel open?
Inderdaad, dat viel mij ook al op toen ik jouw topic las.
Je mag schijnbaar niet eens meer zeggen wat je van XP vindt of zo, er is geen link naar illegale zooi of wat gelegd en Traag flikkert 'm gelijk weer dicht
Je mag schijnbaar niet eens meer zeggen wat je van XP vindt of zo, er is geen link naar illegale zooi of wat gelegd en Traag flikkert 'm gelijk weer dicht
I love watercooling
Wellicht handig om een linkje te geven zodat iedereen weet over welk topic het gaat...
[topic=217468] dus
[topic=217468] dus
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
[topic=217468/1/100]Op vrijdag 31 augustus 2001 15:25 schreef Burat het volgende:
Wellicht handig om een linkje te geven zodat iedereen weet over welk topic het gaat...
De reden mag duidelijk zijn....
Sinds dat een of andere warez groep een corporate versie van XP pro op het net heeft gezet wil iedereen erover posten en in elke draad wordt er wel eens gevraagd om een URL ofzo. Hierdoor heb ik dus twee redenen om deze draadjes te sluiten:
• De BSA geilt op warez request en zal zeker wel WOS in de gaten houden
• Ik heb geen zin om mensen te bannen ofzo hierover, preventief werken is IMO beter
Sinds dat een of andere warez groep een corporate versie van XP pro op het net heeft gezet wil iedereen erover posten en in elke draad wordt er wel eens gevraagd om een URL ofzo. Hierdoor heb ik dus twee redenen om deze draadjes te sluiten:
• Ik heb geen zin om mensen te bannen ofzo hierover, preventief werken is IMO beter
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Vind ik eerlijk gezegd een nogal slappe reden. Dan zou je alle topics over WinXP wel kunnen sluiten... Waar kunnen we nu dan terecht voor WinXP, HK misschien?? Daar zitten wat minder van die n00bs misschien...??
Er zijn ook mensen die legaal al WinXP hebben hoor, namelijk alle MS Partners, MSDN'ers, etc, etc...Op vrijdag 31 augustus 2001 15:31 schreef Traag het volgende:
De reden mag duidelijk zijn....
HAHAHA.. net of de BSA dit forum in de gaten houdt... als ze echt zo geil zijn op tweakertjes met illegale software dan kunnen ze beter langs LAN party's gaan!De BSA geilt op warez request en zal zeker wel WOS in de gaten houden
True, maar ik sluit niet domweg alles... alleen de topics die al beginnen als bijvoorbeeld "Ik heb de de*****ns final geleeched en hij is TE gek", want dat is gegarandeerd illegaal. Als je een normale vraag hebt, maakt het mij niet uit of die gepost word
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Maar waaruit maak je uit mijn topic dan op dat ik de final-versie van WinXP illegaal heb??
Ik vind het ook wel een slappe reden, dan zou je ieder topic hier op GoT wel kunnen sluiten want: "er zou wel eens iets illegaals gevraagd kunnen worden!"
Wat een onzin, ze hebben nog speciaal een disclaimer in hun topics gezet...
Over Max Payne kon toch ook gewoon gepraat worden zonder dat een of andere overactieve moderator alle topic bij voorbaat al sloot, want: "er zou wel eens iets illegaals gevraagd kunnen worden!"
Mochten er mensen toch links gaan vragen dan verwijder je die toch en ban je de plaatser? Dat is toch jullie taak? Of ben je bang dat je hier handenvol werk aan krijgt? Dan kun je toch gewoob een algemeen windows xp topic openen en dan de andere topics sluiten en verwijzen naar dat ene algemene topic...die kan je dan meteen goed in de gaten houden...
Wat een onzin, ze hebben nog speciaal een disclaimer in hun topics gezet...
Over Max Payne kon toch ook gewoon gepraat worden zonder dat een of andere overactieve moderator alle topic bij voorbaat al sloot, want: "er zou wel eens iets illegaals gevraagd kunnen worden!"
Mochten er mensen toch links gaan vragen dan verwijder je die toch en ban je de plaatser? Dat is toch jullie taak? Of ben je bang dat je hier handenvol werk aan krijgt? Dan kun je toch gewoob een algemeen windows xp topic openen en dan de andere topics sluiten en verwijzen naar dat ene algemene topic...die kan je dan meteen goed in de gaten houden...
Hmmm, jah....Op vrijdag 31 augustus 2001 15:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Maar waaruit maak je uit mijn topic dan op dat ik de final-versie van WinXP illegaal heb??
Je hebt inderdaad gelijk, ik zal je draad heropenen
Jeremy Clarkson
Oke thx, je bent nog niet zo onredelijk dus
Heb ik dat dan ooit gezegd
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Zelds msdn'ers nog niet, vanaf de 25e kunnen wij 'm pas downloaden. en welke "etc,etc?"Op vrijdag 31 augustus 2001 15:51 schreef [eNeRGy] het volgende:
Er zijn ook mensen die legaal al WinXP hebben hoor, namelijk alle MS Partners, MSDN'ers, etc, etc...
[..]
Hoezo, bij ons zit ie ook al een tijdje in de map hoor, je kan ook vragen hebben over de beta'sOp vrijdag 31 augustus 2001 16:02 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Zelds msdn'ers nog niet, vanaf de 25e kunnen wij 'm pas downloaden. en welke "etc,etc?"
Goede oplossing.Op vrijdag 31 augustus 2001 15:59 schreef Traag het volgende:
[..]
Hmmm, jah....
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
LOL!!! De bemiddelaar heeft gesproken!Op vrijdag 31 augustus 2001 16:07 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Goede oplossing.
dit was mijn 100e post
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/217101
[topic=217468/1/25]
misschien ten overvloede, maar dit is dan toch dubbel? Ja ik weet dat het ei'k in SU moet, maar ik denk ik leg het hier eerst ff voor
[topic=217468/1/25]
misschien ten overvloede, maar dit is dan toch dubbel? Ja ik weet dat het ei'k in SU moet, maar ik denk ik leg het hier eerst ff voor
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ok Traag, goeie actie, ik klonk misschien wat zeikerig maar je kan je die reactie wel voorstellen denk ik (reactie 2 van dit topic)Op vrijdag 31 augustus 2001 15:59 schreef Traag het volgende:
[..]
Hmmm, jah....
Thanks
I love watercooling
Verwijderd
Maar het ging over de final build...rc2 zit gewoon in je mapje inderdaad..Op vrijdag 31 augustus 2001 16:05 schreef [eNeRGy] het volgende:
Hoezo, bij ons zit ie ook al een tijdje in de map hoor, je kan ook vragen hebben over de beta's
Verwijderd
Euh... nou misshien aan de volgende regel uit je post :Op vrijdag 31 augustus 2001 15:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
(ps: DOE HIER DUS GEEN REQUEST NAAR EEN LINK OFZO, EN MAIL ME ER OOK NIET VOOR WANT DIE KRIJG JE TOCH NIET!!!)
Je hebt die link dus wel.. we krijgen hem alleen niet:)
Pagina: 1