zinnen te tellen? en af te breken?
dus na 34 zinnen doe dit, ofzo, en dan ook links of rechts af laten breken..
dus na 34 zinnen doe dit, ofzo, en dan ook links of rechts af laten breken..
evert...Op vrijdag 31 augustus 2001 15:13 schreef XTracer het volgende:
kees/karel/frits/sjon/harrie/frank
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
heb dat geloof ik wel, maar aangezien elke zin een andere lengte kan hebben,Op vrijdag 31 augustus 2001 15:13 schreef XTracer het volgende:
Dit kan je toch gewoon met een tellertje doen? Door de teller met de zinnen mee te laten lopen en wanneer het tellertje 34 is gewoon stoppen met Response.Write en klaar is kees/karel/frits/sjon/harrie/frank
En anders moet je toch echt een Word-Wrap functietje gaan maken
hoe weet je dat? ah, userdetails,Op vrijdag 31 augustus 2001 15:16 schreef chem het volgende:
[..]
evert...
hier hebben we een optie, maar dit is veels te omslachtig, voor mij dan, dus nog geen winnaar maar een alternatief, ik denk dat ik met LEN (karakters tellen) nog beter uitbenOp vrijdag 31 augustus 2001 15:22 schreef Mir het volgende:
een loopje maken die naar
. ? ! of iets anders wat een zin kan doen stoppen
zoekt...
loopje moet 34 van die tekens vinden..weten waar hij zich bevind en tadaaaaaa....
GL
from scratch,Op vrijdag 31 augustus 2001 15:20 schreef chem het volgende:
ik durf bijna te zeggen: geweldig mister_x!
een 3-voudige rewrite duidt vordering aan
pf, mijn forum is 4x herschreven van 50 tot 300 en terug naar 117kb...Op vrijdag 31 augustus 2001 15:26 schreef Mister_X het volgende:
[..]
from scratch,
je hebt het hier wel over een totaal heid van bijna 200kben 2 mysql databasissen
Verwijderd
/me heeft nog wel een redelijk werkend lappie PHP voor jeOp vrijdag 31 augustus 2001 16:40 schreef Mister_X het volgende:
hm, ik heb de way al gevonden, checkt this:
ik doe een len op 2000 karakters, dat is al best wat.,
als len > 2000 dan kap het af en zet next page eronder,
als je op next page klikt zet ik 2 lens neer, links en rechts, en als nodig weer next page, en alles in 1 pagina bouwen zodat de post eronder altijd blijven staan op hun plaats,
dus steeds een action=review.asp?id=34&action=nextpage1 /nextpage2 etc etc
en dan dan, dan, tja, is wel duidelijk denk?
het enige minpunt is dat er een maximale aantal pagina's aan vast gaat zitten, maar met een beetje kopie paste kan dat wel aangepast worden als het nodig is.
cool ,maar ik heb mijnes al bijna af, en het kost me maar 20 regeltjes nog niet eens, kan ik een review plaatsen die 2000 karakters per bladzijde is, en dan max. 5 bladzijdes lang, als het langer moet is het een kwestie van wat code erachter te plakken en whallaOp vrijdag 31 augustus 2001 18:15 schreef Razor_Blade het volgende:
[..]
/me heeft nog wel een redelijk werkend lappie PHP voor jedie precies ditzelfde doet, en splitst op de '.' na een X aantal karakters.
Hij kijkt ook gelijk ff of er toevallig nog HTML codes tussenstaan, en dat filtert ie eruit.
wat een k*t script om te schrijven!!!!
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
| tmpArray = Split(Tekst, vbCrLf)
lAantalRegels = UBound(tmpArray)
if lAantalRegels >= 34 Then
tmpArray(34) = "<p align=""right"">" &tmpArray(34)
End If |
1
| text = instr(aantalletters, revieuw, ".") |
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
hey dat ziet er geinig uit, ik ga het meteen even proberen!Op vrijdag 02 november 2001 12:17 schreef raptorix het volgende:
Ik vond wel leuk probleem dus heb ff iets in elkaar gezet wat bruikbaar is:
http://www.cd-plaza.com/textopdeler.asp
code :
http://www.cd-plaza.com/textopdeler.txt
das veel te lang....Op vrijdag 02 november 2001 13:06 schreef Mister_X het volgende:
[..]
hey dat ziet er geinig uit, ik ga het meteen even proberen!
1
2
3
4
5
6
7
8
| dim count, i count = 1 for i = 1 to aantalpunten/regels count = instr(count +1, text, ".") next i text = mid(text, 1, count) |
disjfa.nl
Exact expert nodig?
Op vrijdag 02 november 2001 14:49 schreef Mister_X het volgende:
count = 1
for i = 1 to 15
count = instr(count +1, strtext, ".")
next
strtext = mid(strtext, 1, count)
response.write strtext
deze doet het nu ook, alleen die laat dan maar de eerste 15 zinnen zien en de rest niet.
disjfa.nl