Geen PSVR 2 review van Tweakers?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-06 09:34
Beste redactie,

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat het embargo op reviews van de PSVR2 verstreken is. Het is voor mij daarom een behoorlijke tegenvaller dat er vanuit Tweakers geen enkel bericht over gedaan is (of ik heb het helemaal gemist), laat staan een review.

Kunnen jullie misschien toelichten waarom jullie hier geen aandacht aan besteed hebben?

Er is natuurlijk al een hoop online te vinden, maar ik vind het toch een gemis dat Tweakers er niks over heeft gepubliceerd.

Groeten,

Robert

Beste antwoord (via Robbaman op 17-02-2023 10:57)

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:03

Tweakjur

Redacteur
Vrij simpel antwoord… we hebben em niet. Hij zou dinsdag binnen zijn gekomen, maar ding is spoorloos. Volgens de pakketdienst is het afgeleverd, maar in de administratie van binnenkomende pakketten is dat niet te zien. Dus… voorlopig hebben wij nog geen review. Overigens zouden we in 3 dagen ook geen review klaar hebben hoor. Maar nu helemaal niet, natuurlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Tweakjur op 17-02-2023 10:52 ]

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echt niet.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:53

Echt niet.

Gewoon niet.

Er was wel een peview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja erg jammer, hopen dat het alsnog snel komt!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-06 09:34
Klopt ja, maar die preview was meen ik na die korte begeleide sessie die ze hadden, niet een echte hands on waar ze alle energie in hebben kunnen steken.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:03

Tweakjur

Redacteur
Vrij simpel antwoord… we hebben em niet. Hij zou dinsdag binnen zijn gekomen, maar ding is spoorloos. Volgens de pakketdienst is het afgeleverd, maar in de administratie van binnenkomende pakketten is dat niet te zien. Dus… voorlopig hebben wij nog geen review. Overigens zouden we in 3 dagen ook geen review klaar hebben hoor. Maar nu helemaal niet, natuurlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Tweakjur op 17-02-2023 10:52 ]

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-06 17:11

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Inmiddels hebben we de PSVR2 wél in huis. Later dus dan gewenst, maar we zijn er dus mee bezig. Mochten jullie - na het lezen/kijken van andere reviews - vragen hebben waar wij in kunnen duiken, laat het dan weten in deze thread. Let wel: We kunnen geen garanties geven dat we met elke suggestie aan de slag kunnen, maar waar mogelijk kijken we natuurlijk graag naar vragen die binnen de community leven.
Pagina: 1