Toon posts:

vpn verbinding

Pagina: 1
Acties:

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 11:42
ik heb een vpn opgezet op een unify router . werkt perfect nu heb ik ook op locatie een pc en een nas staan en wil ik dus backups maken naar de nas, ik maak dus een vpn verbinding met de unify router en dat werkt op zich prima . alleen als ik na een dag of 2 inlog is de verbinding verbroken . en als ik de remote pc opnieuw opstart wil de vpn ook niet automatisch conecten . ik heb een bat file gemaakt waarmee de vpn gestart zou moeten worden en in de opstart map gezet . zoals er veel sites zijn die dit uitleggen . alleen bij mij werkt dat dus niet . dus ik wil de vpn eigenlijk en automatisch laten connecten na opstarten van de windows 11 pc en ik wil de vpn gewoon open houden . wat is de makkelijkste manier om dat voor elkaar te krijgen ? buiten het maken van de bat file dan want die methode werkt om een of andere reden niet .

hmm

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:25
Zoek eens op Always On VPN of site-to-site.

Misschien kun je met Task Scheduler ook iets uitrichten.

AMD DX4 100 (3.11) / Pentium MMX 200@233 (95) / Athlon Slot A Thunderbird 1000 (98SE) / P!!!-S 1,4GHz (ME+2K) / AthlonXP 1700+@3200+ (XP) / Opteron 165 (XP x64) / Q6600 (Vista) / Ryzen 5 5600X (10)

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 11:42
naja van wat ik daar zo van begrijp is dat dat loopt via services als azure ?
ik heb gewoon een windows 11 pc die een vpn connectie moet maken naar een simpele vpn en gewoon online moet blijven en ook connecten met opstarten . zo moeilijk kan dat gewoon niet zijn.maar er is gewoon geen goeie uitleg hoe ik dat kan regelen en de enige uitleg die ik vind is een bat file die ik ook heb maar die oplossing werkt gewoon niet om wat voor reden dan ook. met een task scheduler zou ik mss wat kunnen idd alleen het probleem is die bat file werkt gewoon niet daarom werkt het opstarten ook niet . als ik die batfile opstart gaat de vpn ff aan en daarna word de verbinding verbroken terwijl ik 1000000 procent zeker ben dat de gegevens zoals vpn naam user en paswoord gewoon kloppen.
en ik zie wel dat er settings zouden moeten zijn in windows 10 en 11 dat je per app een vpn kan starten oid maar ik zie die opties ook nergens terug

[Voor 8% gewijzigd door style2k op 16-02-2023 23:36]

hmm

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:39
Op de Unifi een VPN server maken (site2site) en op de andere locatie op de router een client VPN site2site toevoegen. Dan heb je 1 VPN verbinding nodig en kun je beide devices beheren.

PSN: plexforce (ps4)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee