Goedemorgen Allen,
Het is tijd voor een upgrade naar een 85'' TV, met oog op de komende 2023 modellen van Samsung en ongetwijfeld ook van de andere merken twijfel ik alleen of nu het juiste moment is om tot aankoop over te gaan.
Daarnaast ook nog een overweging om 77" OLED te gaan.
Ik zoek een?
85" TV, merkvoorkeur is Samsung of
77" OLED of zal dat budget technisch niet haalbaar zijn
Wat is je budget?
2.500 - 3.500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- PS5 gaming
- Switch gaming
- Beschik over een 7.1.1 surround set voor het kijken van films/series
Verdeling is ongeveer 40% gaming, 40% series, 20% films.
Wat heb je zelf al gevonden?
https://tweakers.net/pric...;1803712;1805750;1805650/
Heb in deze vergelijking eigenlijk alle 85'' neo / qled tv's van Samsung opgenomen.
Welke vragen heb je hier nog over?
De TV hangt op een zeer zonnige locatie, staat gedurende dag vaak lang aan met kinder series TV en zal aan de muur komen te hangen.
De vraag is met name doe ik er goed aan nu tot aankoop over te gaan of zou ik beter kunnen wachten op de 2023 modellen en gaat het met mijn pakket van eisen echt uitmaken welke serie ik kies?
Het is tijd voor een upgrade naar een 85'' TV, met oog op de komende 2023 modellen van Samsung en ongetwijfeld ook van de andere merken twijfel ik alleen of nu het juiste moment is om tot aankoop over te gaan.
Daarnaast ook nog een overweging om 77" OLED te gaan.
Ik zoek een?
85" TV, merkvoorkeur is Samsung of
77" OLED of zal dat budget technisch niet haalbaar zijn
Wat is je budget?
2.500 - 3.500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- PS5 gaming
- Switch gaming
- Beschik over een 7.1.1 surround set voor het kijken van films/series
Verdeling is ongeveer 40% gaming, 40% series, 20% films.
Wat heb je zelf al gevonden?
https://tweakers.net/pric...;1803712;1805750;1805650/
Heb in deze vergelijking eigenlijk alle 85'' neo / qled tv's van Samsung opgenomen.
Welke vragen heb je hier nog over?
De TV hangt op een zeer zonnige locatie, staat gedurende dag vaak lang aan met kinder series TV en zal aan de muur komen te hangen.
De vraag is met name doe ik er goed aan nu tot aankoop over te gaan of zou ik beter kunnen wachten op de 2023 modellen en gaat het met mijn pakket van eisen echt uitmaken welke serie ik kies?