Vraag

• Maddox2021
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17-02-2023
Mijn vraag: Ik krijg een installatie fout bij Windows update van Realtek Semiconductor Corp. - Extension - 6.0.9111.1

Hoe kan ik dit oplossen. Ik ben absoluut geen whizzkid, dus als het in Jip en Janneke taal kan😬🫣
En wat is het voor een update?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: ik heb op google en YouTube gezocht, maar daar ben ik niet veel wijzer van geworden.

Alvast bedankt voor jullie reakties 🙏

Ps: Selecteer het forum dat het beste bij het onderwerp van je vraag past: geen idee wat ik daar had moeten kiezen.

Alle reacties

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 20:07

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Maddox2021 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:32:
Mijn vraag: Ik krijg een installatie fout bij Windows update van Realtek Semiconductor Corp. - Extension - 6.0.9111.1

Hoe kan ik dit oplossen. Ik ben absoluut geen whizzkid, dus als het in Jip en Janneke taal kan😬🫣
En wat is het voor een update?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: ik heb op google en YouTube gezocht, maar daar ben ik niet veel wijzer van geworden.

Alvast bedankt voor jullie reakties 🙏
De update is van de driver voor de RealTek audio chip. Je zou deze kunnen de-installeren en dan de update opnieuw proberen. Let wel dat bij de-installatie het geluid niet zal werken. Na herinstallatie van de driver en de, dan hopelijk, goed geslaagde update zou het geluid het weer moeten doen.
Ps: Selecteer het forum dat het beste bij het onderwerp van je vraag past: geen idee wat ik daar had moeten kiezen.
Niet het 'Server software' forum in ieder geval. Windows 11 is een Client OS dus je had hem in het 'Windows client' forum moeten plaatsen. Ik heb een TR aangemaakt om een mod te vragen dit voor je te verplaatsen. :)

Succes!

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)