Toon posts:

Toca 2 en internet gamen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben al een hele tijd actief Toca 2 aan het spelen, maar het begint me een beetje de keel uit te hangen. Toen zag ik bij network games de optie internet staan. Ik heb nu alleen nog ff een paar vragen omdat ik nooit via internet speel.

- Gaat het een beetje snel met een isdn internetpijp?
- Kent iemand een goede server of zijn er hier mensen die een potje willen scheuren?? >:)
- Heb je last van schade bij een online game?

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beandwoorden ben nl erg benieuwd hoe goed andere toca 2 spelers zijn! :)

Groetjes,
eXistence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 15:22
Mmm, is wel een leuk spel maar sinds ik een snellere computer heb (ik had eerst een PIII-500) en een andere grafische kaart wil het spel niet meer werken in ons netwerkje... Ook niet met patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Ja! Ik heb het via internet gespeeld via een 56k modem tegen iemand met ook een 56k modem en het was nog redelijk te doen (kan geen pingtijden meer noemen sorry).
Dat viel me destijds niet tegen voor een al zou oud spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 augustus 2001 17:17 schreef Leader98 het volgende:
Mmm, is wel een leuk spel maar sinds ik een snellere computer heb (ik had eerst een PIII-500) en een andere grafische kaart wil het spel niet meer werken in ons netwerkje... Ook niet met patch.
Dat probleem heb ik ook! :( Ik kan het hiet ook niet meer draaien via het netwerk ook niet met patch en dat geldt zowel voor ipx als tcp/ip. Maar werkt de i'net functie dan nog wel?
Op vrijdag 31 augustus 2001 17:28 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
Ja! Ik heb het via internet gespeeld via een 56k modem tegen iemand met ook een 56k modem en het was nog redelijk te doen (kan geen pingtijden meer noemen sorry).
Dat viel me destijds niet tegen voor een al zou oud spel.
Dan moet het met isdn (of dubbele isdn) zeker te doen zijn! Weet je toevallig ook een server waar je tegen meerdere coureurs kan racen? Ik kan nl niks vinden....