Koopadvies: Fijn stil, full size toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jets
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 04-05 23:04
Ik zoek een toetsenbord
Deze moet een fijne zachte aanslag hebben, die stil is en waarbij ik rap kan tikken, ik ben geen gamer dus géén clicky toetsenborden

Wat is mijn budget?
Mag tot € 200

Ik heb merk voorkeur
Ik sta voor elk merk open, als het dus maar fijn typt, stil is en het liefst met verlichte toetsen

Ik werk altijd onder Windows
Ik type dagelijks nogal veel, ik programmeer etc.

Zelf heb ik al de Logitech MX keys geprobeerd: tikt niet lekker snel, sla vaak de verkeerde toetsen aan omdat ze vlak bij elkaar leggen/

Ook heb ik de Cherry 9000 en 9100 geprobeerd, fijne toetsenborden, slaan beter aan dan de hierboven genoemde Logitech, maar geen verlichte toetsen, wel weer een hele fijne muis, waarvan de linkermuisknop niet per 'ongeluk' wordt ingedrukt.

Ik heb ook (voor de raspberry pi) een Logitech MK295, zeer fijn toetsenbord, maar erg simpel
Zag ook de Microsoft 600 keyboard, die goed staat aangeschreven om snel te typen, maar ook die vind ik wat simpel eruit zien & geen goede reviews hier.

Indien een toetsenbord / muiscombinatie, moet de muis meer dan 3 buttons hebben

Draadloos is niet belangrijk, maar mag wel

Dus wensenlijstje:
1 : Snelle tikker
2 : Stil
3 : Full size
4 : Keyboard / mouse combinatie
5 : Backlight
6 : Uiterlijk
7 : Draadloos
8 : USB C

En ja ik heb al gekeken bij Pricewatch, maar daartussen heb ik geen 1 kunnen vinden die mij bevalt zo op het 1ste gezicht, die ik heb geprobeerd kwamen nog het best in de buurt van mijn wensen maar vielen tegen

Alle reacties

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jets
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 04-05 23:04
Nee die heb ik dus al kunnen 'testen' tikt redelijk fijn alleen vind ik die toetsjes te vlak op elkaar. Tekens ook voor de Mac terwijl ik geen mac heb en nooit zal nemen, symbolen zitten er dus voor niets op