Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

# read counter op GOT

Pagina: 1
Acties:

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023
Weet iemand of topix geen # read counter (dan kun je naast het aantal replies ook zien hoevaak je topic is gelezen :) ) ondersteunt? Ik mis dat best wel een beetje. Je weet meteen waar je aan toe bent als 90 mensen je topic hebben gelezen, en niet een gereageerd :P

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Is die niet iets voor [LA]

There is no art to find the minds construction in the face

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Maar dan gaan mensen em omhoog halen met de opmerking "Wel 100 keer gelezen en niemand die reageert? :(".

Ik move deze naar LA.

• Femme
  • Laatst online: 23-11 17:52

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het zou alleen onmogelijk zijn om realtime de pageviews te gaan tellen ivm table locking en de 400.000 pageviews die hier per dag worden gegenereerd.

Verwijderd

waarom kan een forum als vBulletin dat dan wel?

weet natuurlijk niet of dat dat op zo'n schaal gebruikt wordt als hier...

• Femme
  • Laatst online: 23-11 17:52

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat is het punt. Het kan wel maar waarschijnlijk niet realtime als er 8 updates per seconde op die tabel gedaan moeten worden.

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-11 17:36
En heeft dat dan geen invloed op de snelheid van GoT/topix als dat allemaal realtime zou moeten gebeuren?

GoT is nu nog lekker snel, vooral in vergelijking met de meeste andere fora.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:50

LauPro

Prof Mierenneuke®

Dat views is wel handig maar meestal niet goed, je moet ook checken met cookies ofzo, ik bekijk topic's ook meerdere keren...

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Volgens mij heeft het niet veel nut zoiets. Waarom wil je weten hoevaak een topic is geopend, het gaat toch in eerste plaats om de reply's.
Wil je het toch heel graag (en alleen voor je eigen topics of waar jij een reply hebt gedaan), maak dan een PHP script om je icon heen die de views telt (met referer ofzo).

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op vrijdag 31 augustus 2001 22:37 schreef jelmervos het volgende:
Volgens mij heeft het niet veel nut zoiets. Waarom wil je weten hoevaak een topic is geopend, het gaat toch in eerste plaats om de reply's.
Wil je het toch heel graag (en alleen voor je eigen topics of waar jij een reply hebt gedaan), maak dan een PHP script om je icon heen die de views telt (met referer ofzo).
Dan krijg je weer 3e rangs cookie's.. :)

Verwijderd

Waarom wil je weten hoevaak een topic is geopend, het gaat toch in eerste plaats om de reply's.
Nou, dat zegt de topicstarter :
Je weet meteen waar je aan toe bent als 90 mensen je topic hebben gelezen,
Ik vind er wel wat inzitten, als je na 90 mensen nog geen reply hebt weet je dat een ontzettende stomme vraag gesteld hebt of een echt moeilijke :)
Pagina: 1