Vandaag het scherm van mijn Iphone SE 2020 laten vervangen aangezien door kleine barstjes/scheurtjes hij regelmatig helemaal niet meer swipete. De accu was ook al 2 jaar niet vervangen en zat op 65%. Dus die ook gelijk laten vervangen.
Eerder ook x scherm laten vervangen zonder verdere problemen.
Na vervanging merkte ik direct dat de home button dan wel stug reageerde of niet echt. Of in sommige gevalle juist te gevoellige.
Teruggegaan en hebben ze nieuw scherm op gezet om te kijken of het beter was. Het is weliswaar wat beter maar de home button werkt nog niet zoals het was.
Lastig om twee x te tikken om in apple pay te komen en soms als ik vinger er los ophoudt dan blijft hij maar trillen omdat het dan juist weer te gevoelig lijkt.
Wat zou dit nou kunnen zijn? Home button ook maar laten vervangen?
Eerder ook x scherm laten vervangen zonder verdere problemen.
Na vervanging merkte ik direct dat de home button dan wel stug reageerde of niet echt. Of in sommige gevalle juist te gevoellige.
Teruggegaan en hebben ze nieuw scherm op gezet om te kijken of het beter was. Het is weliswaar wat beter maar de home button werkt nog niet zoals het was.
Lastig om twee x te tikken om in apple pay te komen en soms als ik vinger er los ophoudt dan blijft hij maar trillen omdat het dan juist weer te gevoelig lijkt.
Wat zou dit nou kunnen zijn? Home button ook maar laten vervangen?