Waar monitoren met beeld bekijken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricyrtis
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 29-06 10:47
Hallo,

Ik wil graag twee extra monitoren aanschaffen voor mijn thuiswerkplek (en een beetje gaming). Echter ben ik aan het twijfelen tussen verschillende resoluties. Opties waar ik nu aan zit te denken zijn 24 inch full HD, 24 inch QHD, of 27 inch QHD/UHD. Ik weet niet of ik de hogere resolutie nou echt het extra geld waard vind.

Nu ben ik vanmiddag even bij de plaatselijke Mediamarkt geweest om te kijken. Die hebben wel monitoren staan, maar niet met beeld. Dan kan ik natuurlijk nog niet zien hoe groot het verschil tussen de verschillende resoluties/pixel densities is.

Weet iemand een zaak waar ze verschillende monitoren met beeld in de winkel hebben staan. Beetje zoals Mediamarkt (en veel andere zaken) dat met TVs wel doen.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:26
Welke regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fps
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-06-2023

fps

.

[ Voor 99% gewijzigd door fps op 28-06-2023 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:21
Ik weet dat https://www.hardware-experts.nl in Almere meerdere monitoren heeft staan. Maar als je in het zuiden of noorden woont is dat niet de makkelijkste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricyrtis
Midden of Zuid-Nederland het liefst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricyrtis
fps schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:03:
Hier in het dorp zit een lokale computerwinkel waar je verschillende formaten monitoren werkend kan bekijken, zelfs met eigen apparatuur. Misschien dat er ook zoiets bij jou in de buurt zit? Er is naar mijn ervaring bij kleinschaliger winkels veel meer mogelijk dan bij grotere zoals Mediamarkt.
Kan zo één, twee, drie geen winkel bedenken hier in de buurt maar zal eens rondkijken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricyrtis
loki504 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:28:
Ik weet dat https://www.hardware-experts.nl in Almere meerdere monitoren heeft staan. Maar als je in het zuiden of noorden woont is dat niet de makkelijkste optie.
Zou eventueel een optie zijn maar dichterbij (woon in het zuiden) zou inderdaad mooier zijn.
Pagina: 1