Ik gebruik nu al een jaartje Opera GX als browser, en wilde eigenlijk weg. Ik voel me toch niet zo lekker bij Opera en wilde naar een browser die meer privacy kon bieden. Ik heb Brave gekozen omdat met het een mooie, designvolle browser is.
Lang verhaal kort: Ik heb Brave gedownload en geïnstalleerd. Maar toen ik Brave wilde openen, deed hij dat niet. Ik kreeg wel even een soort flits. Van de pagina die open ging en gelijk weer sloot.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad, maar ik maakte me niet zo veel zorgen: zal wel aan de Brave installer liggen dacht ik.
Dus Vivaldi geïnstalleerd. Als Brave niet werkt maar een andere browser proberen dacht ik. En..
Zelfde verhaal.
Ik begon met nu wel een beetje zorgen te maken en heb alle browsers geprobeerd mijn mijn pc
- Edge en Opera GX doen het beide
- Firefox en Chrome doen het allebei niet.
Wat heb ik allemaal geprobeerd:
- Ik heb zowel Brave als Vivaldi opnieuw geïnstalleerd
- Andere apparaten op zelfde wifinetwerk getest, die deden het allemaal
- Ik heb een virusscan gedaan
Weet iemand een oplossing?
Ik heb trouwens Windows 10
Lang verhaal kort: Ik heb Brave gedownload en geïnstalleerd. Maar toen ik Brave wilde openen, deed hij dat niet. Ik kreeg wel even een soort flits. Van de pagina die open ging en gelijk weer sloot.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad, maar ik maakte me niet zo veel zorgen: zal wel aan de Brave installer liggen dacht ik.
Dus Vivaldi geïnstalleerd. Als Brave niet werkt maar een andere browser proberen dacht ik. En..
Zelfde verhaal.
Ik begon met nu wel een beetje zorgen te maken en heb alle browsers geprobeerd mijn mijn pc
- Edge en Opera GX doen het beide
- Firefox en Chrome doen het allebei niet.
Wat heb ik allemaal geprobeerd:
- Ik heb zowel Brave als Vivaldi opnieuw geïnstalleerd
- Andere apparaten op zelfde wifinetwerk getest, die deden het allemaal
- Ik heb een virusscan gedaan
Weet iemand een oplossing?
Ik heb trouwens Windows 10
[Voor 1% gewijzigd door JdKieft op 15-02-2023 18:44. Reden: onvolledigheid]