Toon posts:

Hulp nodig: verplaatsen zonnepanelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:01
Beste Tweakers,

Ik heb dringend jullie hulp nodig. Mijn huidige installateur (via mijn energieleverancier) is de slechtste installateur die ik ooit heb meegemaakt. 0,0 service. Je wordt aan je lot overgelaten.

Ik heb lekkage op mijn platte dak en een aantal panelen moeten worden verplaatst naar het grote dak. Bovendien wil ik één extra paneel + micro-omvormer erbij hebben, omdat mijn grote dak dan helemaal vol ligt. De verplaatste panelen hoeven niet meer terug naar het platte dak.

Kan iemand mij helpen of kennen jullie een bedrijf die dit mogelijk zou willen organiseren?

Alle reacties

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online
dit is toch geen service, maar gewoon een nieuwe klus?

misschien is het ook handig om aan te geven in welke regio je zit, afgaande op je nickname is het wat ver uit de richting ;)

[Voor 55% gewijzigd door twain4me op 15-02-2023 17:51]

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:05
Plat dak installaties zijn net Lego…

Eventueel Solar outlet opnieuw laten aansluiten (elektrische installatie) als je dat niet red.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x350Wp Zuid 10°; Totaal 7000Wp.

• turkeyhakan
twain4me schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:49:
dit is toch geen service, maar gewoon een nieuwe klus?

misschien is het ook handig om aan te geven in welke regio je zit, afgaande op je nickname is het wat ver uit de richting ;)
In het oostelijke gedeelte van NL!

• turkeyhakan
Ronald schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:53:
Plat dak installaties zijn net Lego…

Eventueel Solar outlet opnieuw laten aansluiten (elektrische installatie) als je dat niet red.
Helemaal mee eens. Echter moeten deze 4 panelen naar het schuine dak.

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
Klinkt al een hele kleine klus.
En met wachttijden van 6 maanden en een vol geboekte agenda is het gewoon niet interessant genoeg.

Denk dat je beter heel lokaal kan kijken, en dan nog is het een patchklus (uurtje of 2 eerder klaar van de echte klus, dan doen we jou paneeltje)

Ook geen opmerkingen over de huidige installateur. Hij moet helemaal niks, tenzij de lekkage zijn schuld is?

Is er trouwens iets dat je tegenhoud om het zelf te doen?
Kwestie van het zelfde systeem bestellen dat nu op het dak ligt.
En een paneel en micro omvormer

Even logisch denken hoe je de installatie veilig krijgt, en gaan met de banaan

[Voor 23% gewijzigd door jack zomer op 15-02-2023 19:46]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee