Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ja dan zel je ook wel een AXIA hebbenOp vrijdag 31 augustus 2001 14:29 schreef tHa_KiLLa het volgende:
wow fantastisch hoor
mijne 1.2 (core weet ik niet) loopt met mak op 1.4 op 1.725V
Waar heb je hem vandaan??, als het goed is moet 1500-1600 ook wel lukken...
Verwijderd
Dat zal ik wel zien als ik wat artic silver II ertussen propOp vrijdag 31 augustus 2001 14:33 schreef KDZ het volgende:
[..]
Ja dan zel je ook wel een AXIA hebben
Hij loopt nu op 1.33 omdat ie anders misschien wat te warm wordt ... kut koeler
Ik gebruik gewoon een standaard Coolermaster thingie, die erbij zat, dus als ik er een dikkere cooler opzet denk ik wel dat ie iets harder gaat.
Kheb hem trouwens bij Paradigit gekocht..
Kheb hem trouwens bij Paradigit gekocht..
Hoe warm word ie dan, die van mij is nu 64 graden, en dat met een standaard coolertje...Op vrijdag 31 augustus 2001 14:37 schreef tHa_KiLLa het volgende:
[..]
Dat zal ik wel zien als ik wat artic silver II ertussen prop
Hij loopt nu op 1.33 omdat ie anders misschien wat te warm wordt ... kut koeler
Das vrij normaal die temp. Mijn 1200 loopt op 1333, verder nog nix mee gedaan, op een Abit kt7a raid mobo.Op vrijdag 31 augustus 2001 14:45 schreef KDZ het volgende:
[..]
Hoe warm word ie dan, die van mij is nu 64 graden, en dat met een standaard coolertje...
da's inderdaad een optie, verlaag het voltage van je processor eens. zet 'em b.v. eerst op 1,70 ipv het standaard 1,75; kijk eens of 'tie dan b.v. op 1400 mhz boot. werkt dat niet, probeer dan nog eens wat lager, in stapjes van 0,05 omlaag naar 1,6 ofzo gaan; heb al eens een 1,2 op 1,4 zien draaien op 1,65 volt, terwijl 'tie dit op 1,85 volt niet deed. (minder voltage=minder hitte, kan schelen!)
-I am Jack's wasted life.
Verwijderd
Die van mij wordt ook 65C stressed... maar da vindt ik toch wat te warm...Op vrijdag 31 augustus 2001 14:45 schreef KDZ het volgende:
[..]
Hoe warm word ie dan, die van mij is nu 64 graden, en dat met een standaard coolertje...
Als dat Artic Silver II en 2 case koelers de temp niet ver omlaag krijgen, ga ik een andere koeler kope..
64 graden een normale temp ?
Word wakker.
Het is een temperatuur die werkt, maar geen normale temperatuur. Dit krijg je met die goedkope 'shit' coolers.
Koop een goeie cooler en kijk eens naar je overclock results.
Het is een temperatuur die werkt, maar geen normale temperatuur. Dit krijg je met die goedkope 'shit' coolers.
Koop een goeie cooler en kijk eens naar je overclock results.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
ik haal al een temperatuur van 50 met een shit koeler. Had eerst ook 64 maar extra casefans doen wonderen
Owke wat voor een cooler hebbie op je proc zitten, en welke processor hebbie dan???Op vrijdag 31 augustus 2001 16:27 schreef GambitRS het volgende:
ik haal al een temperatuur van 50 met een shit koeler. Had eerst ook 64 maar extra casefans doen wonderen
zijn maar kleine details
Pagina: 1