Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john engelen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-03-2024
Mijn vraag
...Ik krijg mijn edifier r1280db niet gekoppeld met bt usb adapter voor geluid op mijn boxen

Relevante software en hardware die ik gebruik

ps5
edifier r1280db
dutch one rtl8761B usb adapter

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verschillende fora afgezocht om dit probleem op te lossen, de ps5 herkend mijn audio set wel en ik kan ze ook aanklikken in het ps5 menu maar kan dan geen verbinding maken omdat de ps5 geen ondersteuning bied.

Waar kan het probleem liggen, zou het kunnen dat het perse een usb c adapter moet zijn omdat ik een steel arctis +7p heb en die is via een usb c dongle wel verbonden met mijn headset en dat werkt perfect

Wordt audio op ps5 dan alleen via usb c verstuurd? kan het zijn dat ik de verkeerde bt dongle heb gekocht?

gezocht op internet maar iedereen laat zien hoe je alles kunt aansluiten maar niemand verteld bv als het niet lukt?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:39
john engelen schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:57:
Mijn vraag
de ps5 herkend mijn audio set wel en ik kan ze ook aanklikken in het ps5 menu maar kan dan geen verbinding maken omdat de ps5 geen ondersteuning bied.
Je geeft het antwoord zelf al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john engelen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-03-2024
oke daar kan ik dus niets mee,

Kun je me dan uitleggen waarom ik filmpjes zie op youtube waarbij wel mensen connectie leggen tussen een usb dongle en hun goedkope box of oordopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-07 23:37
john engelen schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:06:
oke daar kan ik dus niets mee,

Kun je me dan uitleggen waarom ik filmpjes zie op youtube waarbij wel mensen connectie leggen tussen een usb dongle en hun goedkope box of oordopjes?
Werkt gewoon niet. Heeft te maken met latencies ofzo. Onbegrijpelijke keuze blijf ik het vinden dat de current gen consoles niet gewoon BT ondersteuning bieden aan allerlei soorten audio apparatuur. Latency is prima, maar laat dat dan de keuze van de consument zijn om hier vrede mee te hebben.

Ik gebruik een Avantree DG40 dongle om mijn Sony (notabene...) WH1000-XM2 koptelefoon te koppelen met de PS5. Werkt wellicht ook voor je edifiers.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |